20: Have You Ever Fall In Love?

232 15 4
                                    


''V-Victoria''

Sesimin titremesine engel olamadım.''Bizi burdan çıkarman lazım.''dedi Harry.

Gözlerinin ışıldadığına yemin edebilirdim.''Her sihrin bir bedeli vardır,hayatım.''

''Bedeli ne ? Olabildiğince çabuk kardeşimin yanına gitmem lazım.''dedim.Tüm ilgisi bana kaydı.''Gözlerin..''diye mırıldandı.''Çok kararlı.''diye ekledi.Harry rahatsız olmuş gözüküyordu.Bir süre bakışımı bu çelik mavisinden kurtaramadım.''Kanını istiyorum.''

''Ne ?''

''Gerçek bir savaşçının kanı.Senin kanın.''dedi gülümsemesi genişlerken ''İnan bana hayatım,bunun neler yapabileceğini bilsen şaşarsın.''

Harry'e baktım.Düşünceliydi.Ödeyemeyeceğim miktarda bir para söylemesindense kanımı istemesi daha işime yarardı aslında.

''Anlaştık mı ?''

''A-Anlaştık.'' Neden kekelememe engel olamıyordum ?!

Elinde bir hançer belirdi.Harry'e tekrar bir bakış attım.'' Çabuk yap Rumple.''dedi.

Ona fırsat vermeden hançeri aldım ve parmağımı hafifçe kestim.Bana uzattığı küçük cam şişeye bir kaç damla akıttım.Şişeyi hızla elimden kaptı ve ona bakmaya başladı.Sonra ''Hizmetinizdeyim,''diyerek önümde abartılı hareketlerle eğildi.Elini şıklattı.Sonra da eliyle bize kapıyı işaret etti.Ne yani olmuş muydu ? Kapıya doğru yürürken o da bize eşlik ediyordu.Harry kapıyı açtı ve yavaş bir adımla dışarı çıktı.Onu taklit ederek aynısını yaptım.Hiçbir sorun omadan çıkabilmiştik. ''Teşekkürler.''diye mırıldandığımda Harry bana inanamamazlıkla baktı.Teşekkür etmem tuhaf mıydı ?

Daniel ya da Rumplestiltskin'in gülümseyişi dondu ancak sonra toparladı.''Eğer tekrar bana ihtiyacınız olursa ne yapacağınız biliyorsunuz.''dedi ve yok oldu.

Harry'e baktım.''Bu..O çok tuhaftı.''

''Evet.Mecbur kalmadıkça ona bulaşmamanı tavsiye ederim.Ondan sihir istemenin bedelleri vardır.''

''Pek de ağır bedeller değilmiş.''

Şokla bana baktı.''Bu konulardan hiç anlamadığın o kadar belli ki.O kanı kullanarak çok güçlü büyüler yapabilir.Hatta isterse elindeki güçlerle tüm krallığı bile yok edebilir.''

''Neden yapmıyor ? ''

''Kimse bilmiyor sebebini ama Lucifer'dan nefret ettiği kesin.Şimdilik.''dedi.''Ona güvenemezsin.''

Yürümeye başladık.''Malikane buradan çok uzakta değil.''

''Benim evim de çok uzakta değil.Önce eve gitmeliyim.''

''Ben eşlik ederim.''dedi.''Hayır.Gerek yok.Bu bir aile meselesi.Ben halledebilirim.''diye karşılık verdim.Eniştemin yanında güçsüzdüm ve beni böyle görmesini istemiyordum ama bir yandan da neyle karşılaşacağımı bilmiyordum o yüzden yanımda gelmesi iyi olabilirdi.Bu yüzden ''Geliyorum.''dediğinde tekrar itiraz etmedim.Bir süre yan yana yürüdük.Çok geniş sayılamayacak patikada uzun ağaçların arasında ilerliyorduk.Öğlen olmuştu bile.

''Hiç aşık oldunuz mu Victoria? Ya da ona benzer bir duygu yaşadınız mı ?''

Bana açık seçik sorabildiği bu sorudan dolayı şaşırmıştım ancak yansıtmamaya çalıştım.''Hayır,Lord Styles.''

Cevabı hiç gecikmeden geldi.

''Belli oluyor.''

Kaşlarım hafifçe çatıldı.Sorgularcasına bakışlarımı ona çevirdiğimde konuşmaya devam etti.''Her yardım teklifimi,insani olan her şeyimi geri çeviriyorsun.Kalbinde azıcık sevgiyi hissetmiş olan birisi karşı tarafın yapmaya çalıştığı iyilikleri görür ve izin verirdi.''

VİCTORİA/h.sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin