21:You're Breathtaking

249 19 0
                                    


Yorumlarınızı bekliyorumm

-İyi okumalar^^

*

Eniştem eve geldiğinde önce her şey kızışmış sonra da yatışmıştı.Eniştem Lord Styles'ı görünce resmen esas duruşa geçmişti ve ne derse yapmıştı.Bir insanın nasıl bu kadar sığ olabildiğini aklım almıyordu.Onunla vakit geçirdiğim her an ondan nefret ediyordum.

Eniştem sorununu hallettikten sonra Hayley ile konuşmuştum ve bu konunun kapanmadığını söylemiştim.Çünkü şu evlenmek istediği Dervin'i görmeliydik.Hiç vakit kaybetmeden ona haber yollayıp çağırtmıştı ve onunla tanışmıştık.Sarı dalgalı saçları ve mavi gözleri vardı.Güzel ama gerin bir gülümseme takınmıştı yüzüne bizimle tanışırken.Subaydı.Nazik,ahlaklı ve aklıbaşında biri gibi görünüyordu ama en önemlisi Hayley'e nasıl baktığıydı.Sevgiyle.

O an anladım,Hayley için iyi bir şeyler oluyordu.

Sıra para konusuna geldiğinde masrafın büyük çoğunluğunu Dervin üstlenecekti.Kendilerine bir ev alacak içini dolduracaktı.Hayley ''Hatta bir yardımcımız bile olacakmış!''diye heyecanla bana anlatıyordu ancak bizim de paramız olmalıydı.Kendimize elbise almak ve nikah kıyılırken katkıda bulunmak için.Bu yüzden sıkıntılıydım.Eşyalarım kaybolmuştu ve valizimin içindeki birikimimde.Sonradan Hector sayesinde bulunmuş ve Styles malikanesine götürülmüştü ancak benim şimdi ihtiyacım vardı.Şu an.

Bu sorunda kısa sürede çözüldü.Lord Styles sıkıntılı halimi anlayıp bana onun yanında çalıştığım zamanın parasını vermeyi unuttuğunu söyleyerek onu vermeyi teklif etti.Asla geri çeviremeyeceğim bir şeydi.

İki hafta geçmişti ve iki haftadır kendi evimde kalıyordum.Güvenli alanda olduğum sürece sorun yoktu ancak birazdan şehre inmem gerekiyordu ve orası bu alanın dışındaydı.Bu yüzden Lord Styles gelip bana eşlik edecekti.Hayley çoktan nikahta giyeceği elbiseyi almıştı.Koyu pembe ve tok bir kumaşı olan oldukça güzel bir elbiseydi.Ona çok yakışacaktı.

Düğün bu gündü ve bu gün aynı zamanda benim doğum günümdü.

Öksürük sesi gelince arkamı döndüm.Harry odamın girişinde kapıya yaslanmış öylece bana bakıyordu.Pek güneş görmeyen küçük odamda öylece birbirimize bakıyorduk.''Hazırsan çıkabiliriz.Araba aşağıda bekliyor.''

Sessizliği bozan o oldu.Başımla onu onayladım ve teyzeme seslenerek haber verdim.

Sessiz bir yolculukla kısa sürede şehre inmiştik.Alışık olduğumdan daha kalabalıktı bu gün.

Lord Styles çevik bir hareketle arabadan indi ve kibarca elini tutmam için uzattı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Lord Styles çevik bir hareketle arabadan indi ve kibarca elini tutmam için uzattı.Tenlerimiz birbirine dokunduğunda kızaran tenimi gizlemeye çalışara adımlarımı yerle buluşturdum.Harry arabacıya burada beklemesini söylerken ben etrafı inceledim.Apartman adını verdikleri üç dört katlı küçük küçük kutularda bir sürü insan yaşıyordu.Bir sürü insan dükkanlarına ya da başka işlerine geçip gidiyordu.

VİCTORİA/h.sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin