15: Forbidden Apple

261 17 13
                                    

Tamam pek bir planım yoktu çünkü bir planımın olması için öncelikle onların tam olarak neyle uğraştığını bilmeliydim ama..Kardeşime para göndermesini sağlayabileceksem bir şeyler yapabilirdim.Kendi dertlerimle bu gizem meselesiyle ilgilenirken Hayley'i ve teyzemi o adamla ne durumda bıraktığımı unutmuştum.

''Beni kullanabilirsiniz.''

''Ne?''

''Yani demek istiyorum ki..Beni neden kaçırmışlardı ? Sizinle dans ettiğim için.Sizinle yakınlaşan her kadını öldürmek istiyorlar şimdi buna ben de dahilim.Dolayısıyla eğer bir planınız varsa beni yem olarak kullanabilirsiniz.'' diye açıkladım aklımdaki fikri.Kendimden 'yem'diye bahsetmek hoşuma gitmemişti ama alacağım parayı düşündüm.İyi bir anlaşma yapabilirdim.Canımı riske atmak da pek önemli değildi,eğer ölürsem kardeşime ömür boyu yetecek parayı vermeleri yeterliydi benim için.

Çatılmış kaşları yavaşça düzeldi ve o melodik kıkırtısı duyuldu.Bu sefer benim kaşlarım çatılmıştı. ''Sen,''dedi gülmeyi sürdürürken ''Benimle yakınlaştığını mı düşünüyorsun?''

Kaşlarım daha da çatıldı.Tabi ki öyle düşünmüyordum.''Hayır.''dedim sakince.''Katıldığınız savaştan büyük bir zafer ile döndüp İngiltere'yi onurlandırdınız.Cesaret madalyası kazandınız ve buraya yerleşip bir kutlama yaptınız.Bu kutlamada sizinle dans etmek için yarışan bir sürü kişi vardı bu yüzden Şeyt--''

''Bu seni etkiliyor mu ?''

''Ne?''

''Cesaret madalyası almam,zafer kazanmış olmam,elimdeki bu güç,bu zenginlik..Seni etkiliyor mu ? Azdırıy-''

''Küstah.''diyerek sertçe sözünü kestim.Bu kelimeleri nasıl kullanabiliyordu ? ''Nasıl bu kadar küstah ve kayıtsız olabiliyorsun böyle?''

Dudağının kenarı hafifçe yukarı kıvrıldı.''Peki sen bir seçilmişe küstah ve kayıtsız diyebilecek kadar nasıl aptal ve cesur olabiliyorsun?'' Dün geceki görüntüsü gözlerimin önüne geldiğinde yutkundum.''Eğer ölmemi isteseydin ölmüş olurdum.'' İki koca adım atarak aramızdaki mesafeyi kapattı.''Evet,ölümüş olurdun.''diye mırıldandı.Başımı dikleştirdim.Ondan korkuyor muydum ? Evet. Bu etrafımdaki yeni gerçeklik beni deli gibi korkutuyordu.İnsanoğlu bilinmezden korkardı ama bu bilinmeze meydan okumayacağı anlamına gelmezdi.''Ama ölmedim.''

''Henüz...''

Kapı bir gürültüyle aralandığında Harry'e meydan okuyan bakışlarımı ayırmak zorunda kaldım.Ona meydan okunması hiç alışık olmadığı belliydi.İçeriye giren Hector'du.''tandım..Siz ikiniz yalnız kalmaması gereken barut ve ateş gibisiniz''diye yakınarak adımladı.Harry bir adım geri çekildi.''Götür onu burdan.''dedi sesi net ve kararlıydı.'Bu'diye bahsettiği şeyin ben olduğumu anlamam biraz zaman aldı.Hector da şaşırmıştı.''Malikanenin hizmetine karışmasın.Onu herhangi bir yerde görmek istemiyorum,hizmetlilerin kaldığı ortak alandan al ve bir oda hazırlattır.O odada kalsın mümkünse o odadan da çıkmasın.''

''Ama ben buraya çalışmak için geldim.Aksi halde burda kalmam.''

''Onurun yüzünden mi?''dediğinde sessiz kaldım.Buraya beni korusunlar diye,sığınmak için gelmemiştim.Buraya çalışmaya,kardeşime para göndermeye gelmiştim karşılığında da korunacaktım sadece bu.''Burda kalmak zorundasın.O yüzden nasıl dersem öyle yaşayacaksın.''

''Harry.''dedi Hector sertçe.''Kendine gel.''

''Yoksa ne olur Hector?''

Aralarındaki elektriklenme giderek artıyordu.Ortamda oluşan havadan fazlasıyla rahatsız olmuştum.''Kesin.''dedim.''İkiniz de.''İkisinin de bakışları bana döndü.Konuşan ise Hector oldu '' Buraya gelmeyi hangi şartlarla kabul ettiysen o şekilde kalmaya devam ediceksin Victoria.Sen Harry'e bakma.'' Harry Hector'a doğru bir adım attı. ''Son günlerde--''

VİCTORİA/h.sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin