12: Don't Go.

704 56 31
                                    

Multi'de ki müzikle okumanızı tavsiye ederim,özellikle Victoria'nın keman çaldığı bölümü.

-İyi okumalaar!^^

*

Çığlığım karşısında etrafımda hemen bir hareketlilik oldu.Kadın kolumu sımsıkı tutarken transa girmiş gibiydi.Harry onu hızla üzerimden çekti,kadın sersemleyerek yere düştü ve sanki daha yeni uyanmış gibi  etrafına bakınmaya başladı ama bakışları beni bulduğunda şaşkınlıkla ağzı aralandı.Lord Harry burnundan soluyordu,Lord Hector'da aynı şekilde.

Hector onu yerden kaldırırken kadın konuştu''Sen,ölümden dönmüşsün.''diye mırıldandı.''Gerçekmiş..''

Kaşlarım çatıldı bunu nasıl bilebilirdi ? Hector onu benim olduğum yerden uzaklaştırmak için iterek ilerletmeye çalışıyordu ancak kadın gözlerini benden alamıyordu''Kırmızı iksir yüzünden.Sen yanlış kişisin,onu içmemen gerekiyordu.''dedi sonra deli gibi sayıklamaya başladı''Kaderini değiştirdin,kaderini değiştirdin,kaderini değiştirdin!''

Korkuyla ona bakıyordum,uzaklaştıkça sesi azalıyordu ve ne dediğini seçemiyordum.Lord Hector'un ardından Leydi Emma'da onu takip etti.Bir el bileğime dokununcaya kadar bileğimi ovuşturduğumu fark etmemeiştim bile.İrkilerek Lord Harry'e döndüm.''İyi misin ?''diye sordu,bakışları ilgiliydi.

''Değilim.''diye mırıldandım.O kadın bana dokunduğunda sanki kolum şeffafmış ve o kadının eli içimden geçmiş gibi hissetmiştim.Korkunçtu,hele söyledikleri daha da korkunçtu.''O kadın da kimdi ? ''

''Gerçekten bir iksir mi içtin ?''diye sordu benim sorumu görmezden gelerek.''Hayır!''diye yanıtladım.''İyi düşün.Kırmızı bir sıvı içtin mi?''diye sordu bu kez yeniden ona 'hayır'cevabını vermeye hazırlanırken kapımıza konan kırmızı sıvıyı ve iğrenç tadını hatırladım.Duraksamam karşısında kaşlarını havalandırarak cevap beklediğini ima etti.''Kırmızı bir şeyler içmiş olabilirim ama...İçtiğim herhangi bir şey ile bunların ne ilgisi var ? O kadın bunu nereden bilebildi?''

Bir kaç saniye durdu,gözlerini yumup açtı.Derin bir nefes verdi''Nasıl bir belaya bulaştığın hakkında hiçbir fikrin yok.''diye söylendi sıkıntıyla,o kadını götürdükleri yere doğru adımlayacakken onu durdurdum.''Evet hiçbir fikrim yok çünkü bana hiçbir şey söylemiyorsun.''

Başını yavaşça çevirip bana baktı.''Buna bulaşmayı istememiştim ama siz sanki her şey benim suçummuş gibi davranıyorsunuz,üstelik olan bitenden hiçbir şey anlamazken!''diye yakındım.''Gerçekleri kaldırabilecek birisi değilsin.''

''Ne?''

''Sürekli asi tavırlar sergileyerek güçlü durmaya çalışıyorsun ya da dikkat çekmeye ama içinde,derinlerde bir yerlerde korunmaya muhtaç,macera peşinden koşmak isteyen küçük bir kız çocuğundan başka bir şey değilsin.''

Sözlerini duyduğumda ağzım şaşkınlıkla aralanmıştı.Benim hakkımda düşündüğü bu muydu ? ''Sana gerçeklerden bir parça söyledim,yüzünün haline bakılırsa kaldıramayacaksın.Tam da düşündüğüm gibi birisin.Seni buraya aldığım için kendini değerli zannetme,sen hala alt sınıfa ait bir kızsın.Yeteri kadar başına bela açtın daha fazla kurcalama.Hiçbir şeyi de merak etme.''dedi duraksadı''Son olarak eğer benimle veya kardeşimle yatıp,evlenmek gibi hayallerin varsa şimdiden söylemeliyim ki,hayal kırıklığına uğrayacaksın.''

Kullandığı her kelime kalbime cam parçaları misali saplanıyordu.Bir an için düşününce kendimle ilgili şeylerin böylesine yalın ve sert şekilde yüzüme çarpması beni öfkendirmişti ancak kırgınlığım ağır basmıştı.Neye kırılıyordum ki ? Kime kırılıyordum ? Tıpkı dediği gibiydi,değersiz birisiydim,özel değildim.''Tavsiyelerinize uyacağım,Lord'um.''diye mırıldandım ve önünde eğildim.Daha sonra geldiğim yönün tersinde ilerleyerek,hiç hoş şeyler yaşamadığım bu koridordan çıktım.Sarayı andıran bu kocaman malikanede koridorların birinde ilerlerken kimsenin olmadığı bir boşlukta,gölgelerin ardına saklanarak çömeldim.

VİCTORİA/h.sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin