Brad ajunse la moşie, Garry îl aştepta.
- Domnule, avem o problemă. Domnişoara Amber a insistat să vă aştepte în dormitor, ştiu că ați interzis să intre cineva în camere, în lipsa dvs., dar nu am putut să o opresc.
- Garry, e în regulă. Mă descurc, poți să mergi la culcare.
- Bine, domnule. Ce face, Robert?
- Bine. E atât de frumos şi de scump. Îmi seamănă, dar frumusețea şi inteligența a luat-o de la mama lui. E isteț, vorbăreț şi dulce.
- I-ați spus că e fiul dvs.?
- Nu, încă nu. Noapte bună,Garry!
- Noapte bună!
Brad intră în dormitorul lui, Amber era acolo, într-o rochie aurie, pe corp. Era aşezată pe marginea patului, ținea în mână nişte fotografii. Avea ochii roşi, plânsese.
- Ai ajuns, zise ea pe un ton aspru.
- Da, am avut puțină treabă. Vru să o sărute, dar ea îl refuză. Se ridică şi acum, stăteau față în față.
- Ai fost la ea? îl privi Amber cu dispreț.
- Poftim?
- Spune-mi, ai fost la ea? țipă Amber.
- Amber, nu te înțeleg.
- Ba da, mă înțelegi. Ai fost la Jessica, nu?
- Da, am fost la Dave, nu la ea.
- Atunci, explică-mi, ce sunt cu aceste poze! Le aruncă pe pat şi se împrăştiară. Erau cu Jessica şi Robert.
- De ce îmi umbli printre lucruri?
- Pentru că am crezut că vom împărți totul, suntem logodnici!
Brad încercă să strângă toate pozele de pe pat.
- Amber, ne vom căsători şi atunci vom împărți totul!
- Brad, de un an de zile, ne căsătorim! Ce e între tine şi Jessica?
- Ce vrei să ştii, ce nu ştii deja? Dacă ai ajuns să îmi umbli printre lucruri.
- Nu ştiu nimic! Ai poze cu ea şi fiul ei, eşti vreun obsedat?
- Nu, Amber. Robert e fiul meu!
- Poftim? Tu şi Jessica ați avut o relație? De ce nu mi-ai spus?
- Da, acum aproape 5 ani. Pentru că nu am vrut să spun nimănui, a fost complicat.
- Şi, se plimbă agitată, apoi suspină, o mai iubeşti?
- Ai aflat ce ai vrut să afli, e suficient pentru azi.
- Nu, nu e! Brad, o mai iubeşti?
- Amber, o luă el în brațe. Jessica e şi va rămâne în sufletul meu, ca mamă a fiului meu. Ştii, că am amânat căsătoria pentru a cumpăra moşia, dar uite, alege o dată şi ne vom căsători!
- Vorbeşti serios?
- Da, te-am făcut să aştepți prea mult! O să ne mutăm împreună, după căsătorie. Bine?
- Bine, îl sărută ea. Te iubesc, Brad!
Se auzi o bătaie în uşă, apoi uşa se deschise.
- Domnule, îmi cer scuze, dar avem o problemă, puteți veni?
- Da, Garry! Ce s-a întâmplat?
- Un argat ne-a anunțat, că iapa gestantă, stă să fete. Avem nevoie de un veterinar.
CITEȘTI
Medalionul dragostei
Roman d'amourTotul are loc într-un orăşel de la marginea statului american, Illinois, cunoscut pentru afacerile prospere în agricultură şi creşterea animalelor. Jessica Brown se reîntoarce acasă, după 6 ani, timp în care a fost plecată peste ocean, pentru a stud...