Între timp, în pădure, Jessica se trezi în brațele lui Brad, care adormise şi el. Încercă să se desprindă din îmbrățişarea, fără să îl trezească. Dar Brad o auzi şi se trezi.
- Eşti bine? întrebă el, somnoros.
- Da, sunt bine. Tu? Ai putut să dormi?
- Da, se ridică el şi îşi simtea spatele amorțit, mai spre dimineață. Unde mergi?
- Ah, chemarea naturii!
- Bine, zâmbi Brad. Să găseşti un copac frumos!
- Încerc, râse ea!
După câteva minute, Jessica se întoarse.
- Sigur eşti bine?
- Da, Brad! Doar mi-e foame şi sete, dar sunt bine. Nu ți-a fost frig? Îți dau geaca înapoi.
- Nu, ține-o pe tine! E dimineață şi e răcoare, mie nu mi-e rece.
- Mulțumesc!
- Nu trebuie să îmi mulțumeşti. Ar trebui să o luăm la drum!
- Da!
- Nu cred că vom găsi mâncare prin preajmă, nu sunt pomi fructiferi, iar vânătoria nu o practic.
- Stai liniştit, e bine că nu sunt singură!
- Niciodată! Sper ca Robert să fie bine, spuse Brad.
- Sper! Dimineața îi place să se bage lângă mine în pat şi să îi dau o carte de colorat, în care colorăm împreună, facem asta în fiecare zi, înainte de micul dejun.
- E frumos! Mie îmi este dor de el, când l-am văzut pentru prima dată, am ştiut că este fiul meu şi că este un copil, care te cucereşte! I-am luat un ponei şi când i-am văzut bucuria din ochi, mi-a venit să plâng.
- Ştiu! Şi mie îmi este dor de el, mă doare să nu ştiu unde, începu o lacrimă, să-i petreacă obrazul.
- O să-l găsim, ştiu asta, spuse Brad şi îi şterse lacrima de pe obraz.
- Mulțumesc că eşti aici, nu aş fi putut să trec singură prin asta.
- E fiul nostru, suntem împreună, ca să-l ajutăm pe el.
- Ai dreptate, trebuie să îl găsim.
Cei două porniră, din nou, la drum. După două ore de mers, cei doi poposiră lângă nişte stejari.
- Am obosit, oftă Brad.
- Şi eu, mi-e sete!
- Şi mie, foarte sete!
- Tind să cred că Robert, nu e aici!
- Sincer, Jessica şi eu cred acelaşi lucru.
- Ar trebui să plecăm, poate vom găsi o ieşire, înainte de a se înnopta.
După o oră şi jumătate, cei doi ajunseră într-o păşune.
- Putem rămânem aici să ne odihnim sau chiar să înnoptăm.
- Nu ştiu, Jess. Putem rămâne aici pentru a ne odihni, dar va trebui să pornim din loc, aici nu suntem în siguranță, nu avem unde să ne ascundem, în cazul în care vin animale sălbatice.
- Bine, aşa facem, dar trebuie să mă aşez, mă dor picioarele, Jessica se aşeză pe iarbă.
- O să rămânem aici pentru câteva ore.
Între timp la moşia Miller, Garry şi Dave, au dat ordin argațiilor, să pornească în căutarea lui Brad şi a Jessicăi. Între timp ce ei voiau să intre în casă, o maşină parcă în fața moşiei.
CITEȘTI
Medalionul dragostei
RomantizmTotul are loc într-un orăşel de la marginea statului american, Illinois, cunoscut pentru afacerile prospere în agricultură şi creşterea animalelor. Jessica Brown se reîntoarce acasă, după 6 ani, timp în care a fost plecată peste ocean, pentru a stud...