48. Obstacole

3.4K 216 2
                                    

- Da, respiră el adânc, îi era atât de greu în prezența ei.

- Să ştii că dacă eşti angajatul acestei moşii trebuie să fii aici când lumea te caută, spuse ea aproape în şoaptă, încă el o ținea se braț, dar ea nici nu observă, era pierdută în privirea lui.

- Da, se apropie de ea, îmi pare rău, continuă să o privească fix în ochi, era o tensiune imensă între ei. Dacă vreți să mă concediați..

- Nu, nuu! strigă ea, apoi realiză că ridică tonul, iar acel moment îi făcu să revină cu picioarele pe pământ. Brad o lăsă de braț şi luară distanță între ei. Jessica se panică, înghiți în sec, nu ştia ce i se întâmplă în prezența lui Brad, era doar un simplu angajat, de ce era atrasă de el? Îşi punea zeci de întrebări în acel moment.

- Bine, zâmbi Brad, cu siguranță mai e ceva din Jessica, pe care el o cunoştea, a uitat ea că are sentimente pentru el, dar ele încă există acolo. Iar acum Brad era convins de asta.

- Te-am căutat, se fâstâci ea, dându-şi părul după ureche, vreau să ştiu toate detaliile legate de moşie. Am înțeles că tu te ocupi de asta.

- Da, domnişoară, zâmbi el, voia să o strângă cu putere în brațele lui şi să nu-i mai dea drumul niciodată, să îi sărute buzele calde şi moi, să-i mângâie fiecare părticică a corpului, îi era dor de ea, să fie a lui, trecuse atât de mult timp, o iubea atât de mult, nu mai conta tot răul, pe care Jessica i-l făcuse. O iertase de mult timp, pentru că nu putea trăi fără ea. Acum îşi dăduse seama de toate aceste lucruri, li s-a dat o şansă să ia lucrurile de la început. Să o recucerească şi să facă lucrurile ca la carte, deşi aveau un trecut stufos, dar aveau o minune în viața lor, iar aceea era Robert. Pentru fiul lor, gândea Brad, trebuie să o recucerească pe Jessica, să o facă să-şi amintească dragostea pentru el şi Robert.

- Aştept să-mi spui. S-a întâmplat ceva?

Brad îi zâmbi şi continuă jocul, de a fi administratorul moşiei şi şoferul.

- Situația moşiei s-a reglementat, totul e bine.

- Tata a refuzat să-mi spună dacă sunt probleme, dar mă gândesc că i-a fost greu.

- Dav...domnul Dave, s-a descurcat de minune cu moşia, au fost câteva probleme financiare, dar acum s-au rezolvat. Toți angajații au fost plătiți la zi, facturile la fel. Totul e bine acum.

- Mă bucur!

- Şi eu..îşi aduse aminte cum Jessica i-a adus în a doua zi după ce s-au cunoscut, tava cu micul dejun la grajduri. Parcă fusese ieri. Nici atunci nu i-a fost indiferent Jessicăi, dacă se gândeşte mai bine, chiar ea făcuse primul pas spre el, în acea zi.

- Mulțumesc pentru informație, poți să-ți continui munca. Locuieşti aici la moşie?

- Nu, merg acasă în fiecare seară. De ce v-ar plăcea să locuiesc aici?

- Nu, se bâlbâi ea. Asta nu ține de mine. Doar întrebam.

- Am înțeles...

- Eu merg să, tăcu ea o clipă, să verific şi restul animalelor.

- Vă ajut? zâmbi el.

- Dacă vrei..Apropo poți să mă tutuieşti.

- Bine, Jess. Ea îl privi şi zâmbi.

- Îmi place să mi se spună aşa, şopti ea.

- Da? Sper că nu te deranjează să îți spun aşa.

- Deloc!

Între timp Antonia şi David ajunseră la ginecologul din oraş, aveau emoții, mai ales că era prima dată când îşi vor vedea bebeluşul la ecograf.

Medalionul dragosteiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum