8. Logodna

5.5K 341 4
                                    

Brad şi Jessica reuşise să ajungă la moşia McGuirre. Ploaia se oprise şi ajunseră acasă în siguranță.

Dimineață, cerul era însorit, nici urmă de ploaie. Jessica se trezi, de fapt, nu dormise foarte mult. Avea fluturi în stomac, toată noaptea s-a gândit la săruturile lui Brad, la simpla lui prezență. Cu siguranță, se gândi ea, se îndrăgosteşte de el. Telefonul vibră, primise un mesaj. Era de la Brad: " Bună dimineața, iubito!" Inima începu să îi bată şi mai puternic, ar fi dat orice să o trezească cu un sărut. Brusc îşi aminti de Antonia, când ajunse acasă, nu verificase camera ei, dacă e acolo. Se ridică şi păşi în hol, apoi bătu la uşa Antoniei şi intră.

- Antonia? şopti ea, intrând în cameră.

- Da, ieşi ea din baie. S-a întâmplat ceva? Avea un halat, părul îi era ud, tocmai făcuse o baie.

- Nu, voiam.. , se opri şi îi zâmbi.

- Dacă am venit acasă? Da sunt acasă şi eram şi aseară când ai ajuns. V-am auzit păşind pe coridor, bănuiesc că v-a prins furtuna.

- Da, se agită ea, a fost lung drumul până acolo. Tu ai rămas acasă?

- Da, îşi luase un prosop şi îşi şterse părul, se aşeză pe marginea patului. Nu trebuie să pari îngrijorată, nu am să îi spui tatei că nu ai avut grijă de mine.

- Antonia, spuse Jessica şi se aşeză lângă ea, nu vreau să ne mai certăm, eşti sora mea şi te iubesc! Am greşit, dar nu am crezut că plecarea mea te va răni. Lasă-mă să fiu lângă tine, acum! Jessica începu să lăcrimeze, Antonia îşi simți şi ea ochii umezi.

- Jessi, ştiu şi eu te iubesc. M-am purtat prosteşte, dar mă bucur că eşti aici! Chiar mă bucur! O strânse în brațe. Am nevoie de tine!

- Şi eu! zâmbi Jessica.

- Trebuie să îmi usuc părul. L-am chemat pe David, la micul dejun. Te superi?

- Nu, mă bucur că vine, devine serioasă relația, nu?

- Cred că da!

- Super! Vreau doar să fii fericită. Te las să te pregăteşti! Se îndreptă spre uşă.

- Jessi? strigă Antonia.

- Da, Anto?

- Mulțumesc!

- Pentru?

- Pentru că ne-am împăcat!

- Eu îți mulțumesc! Acum fugi şi îmbracă-te! Nu am vrea să te prindă David în halat şi cu părul ud. Îşi sterse lacrimile şi ieşi din cameră, închise uşa după ea.

- Aşa e! se auzi vocea Antoniei, care folosea acum uscătorul.

Jessica se îmbrăcă şi ea cu o şalopetă din blugi, tăiați şi un maieu alb simplu, încălță o pereche de tenişi albi. Îşi prinse părul într-o coadă la spate. Se îndreptă spre grajduri, ştia că acolo îl va întâlni pe Brad. Avea emoții, se simțea ca o adolescentă, la prima dragoste. Îl zări pe Brad care aranja nişte baloți, îi aşeza unul peste celălalt, era îmbrăcat într-o pereche de blugi lungi albaştri şi un tricou roşu, în picioare avea aceleaşi cizme din gumă pe care le purta de obicei. Jessica se strecură în spatele lui, îi puse mâinile la ochi. El i le atinse uşor.

- Cine e? şopti Jessica, schimbându-şi vocea.

- Ah..Sally? râse el.

- Poftim? Îşi luă mâinile şi Brad se întoarse spre ea cu un zâmbet larg. Cine e Sally? îl privi serioasă.

Medalionul dragosteiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum