*След един час*
-Готова ли си да станеш?-попита ме Доминик.
-Трябва,но не искам-казах му и опрях главата си на гърдите му.
-Знам бебо,но наистина трябва да отида до тоалетната-каза ми,а аз се засмях,кой знае от кога му се ходи,а аз не му давам да стане.Отдръпнах се от него и той стана от леглото и тръгна към банята.Понечих да стана след него,но болката отново ме прониза и лицето ми се намръщи,а от устата ми излезе болезнен стон.
-Добре ли си?-попита ме за стотен път тази вечер,Доминик и дойде до мен,хващайки ръката ми.
-Да,просто все още ме боли-отврърнах му и станах.Когато видях петното на чаршафите ми се завива свят.Той проследява погледа ми.
-Ще ги махна,спокойно-казва ми и започва да ги сваля от леглото.
-Не ги хвърляй..харесвам ги-казах му,а той ме погледна въпросително. -Просто ги остави засега,ще ги оправя сутринта.
-Добре.
-Нали ще останеш тук,тази вечер?-попитах го,а той леко се засмя.
-Какво,никога не съм казвал,че ще си тръгна,всяка вечер спим заедно,тази няма да е по-различна..с дребни изключения-каза ми,а очите му греят в приглушената от светлина стая.
-Обичам те-казвам му и го гледах как влиза в банята.
-Обичам те-казва ми и затвори вратата.
Приближих се към огледалото и видях отражението си.Изглеждам различна..не,че съм се променила изведнъж,просто се чувствам различно.Оглеждам всяка едно малко петънце по тялото си.По врата ми,по гърдите и корема ми.Доближих се и видях,че устните ми са подпухнали,а очите ми греят.Започнах да си припомням как Доминик правеше всяко едно от тях.Как устните му смучеха кожата ми,как се топях под всяко негово докосване.Чувствам се...добре.Сега разбирам защо хората постоянно правят секс.Изпуснала съм толкова много,но знам,че ако първият ми път не беше с Доминик,нямаше да бъде същото,нямаше да е толкова хубаво,толкова красиво.
Сещам се как устните му пареха кожата ми.И,тогава го чух как отваря вратата и влиза при мен.
-Наслаждаваш се на творението ми ли?-подсмихва се той и дойде до мен.
-Не..аз..аз,просто..-не знам какво да му кажа,защото стоя гола пред огледалото и оглеждам тялото си,представяйки си устните му отново по него.Какво да му кажа?
YOU ARE READING
You
RomanceСкарлет... какво да ви кажа за нея? Тя е на 18 и не е като другите момичета. Имаше трудно детство, изпълнено с много тъга и омраза. Родителите й не и обръщаха никакво внимание. Нито веднъж не й бяха казали, че я обичат. Скарлет имаше единствено и...