Глава 52: Wanna go for a swim?

3.5K 161 31
                                    




Преплитахме краката си едни в други, докато се качвахме по стълбите, а телата ни бяха колкото се може по-близо едно до друго. Целувките ни бяха жадни и изпълнени със страсти и изгарящо желание.Едва си поемахме глътка въздух,но не се откъсвахме. Скубех косата му и обливах врата му с целувки. Кожата гореше по допира на устните и езикът ми, а зъбите ми закачаха по мокрите места. Искам го толкова много,че едва сдържам тялото си. Искам го,че чак ме боли.

Блъснахме врата зад себе си и заключих вратата. Доминик ме опря в дървото зад мен и опря тялото си в моето позволявайки ми да го усетя. Боже, искаше ме толкова силно,колкото аз него.Ръцете му ме повдигнаха и аз обкрачих крака около таза му.Устните му оставяха мокри следи по целия ми врат, а зъбите му леко се забива в него.Ноктите ми се бяха забили в гърба му и го дърпах близо до себе си. Гърдите ми се повдигаха нагоре-надолу, в опит да си поемат малко въздух. Но всичко което получаваха беше още и още от Доминик- от допира му, от целувките, от желанието, от страстта, от любовта...

Едната му ръка се отмести от вратата,където се беше подпрял, и докосна вътрешността на бедрото ми.Тих стон излезе от устата ми. Добре,че сутринта реших да си облека рокля.Бавните движения на ръката му караха кожата ми да гори, спускайки се към бикините ми. Той допря пръстите си в мен. Боже мой. Раздвижи мястото и отмести настрани бикините ми, за да има достъп до мен. Пръстите му бавно ме изпълниха и цялата настръхнах.

-Бебо, толкова си готова за мен-говореше във врата ми през зъби. -Толкова си мокра и изпълнена с желание...за мен. Цялото ти тяло ме моли...иска ме, по дяволите-гласът му се удряше в кожата ми, подпалвайки ме от горе до долу.

Пръстите му се движеха в мен, а другата му ръка беше хванала гърдата ми и леко я мачкаше. В точно този момент се разтапям. Топя се бавно, но не мъчително...о,господи ако това беше мъчение...щях да се подлагам по няколко пъти на ден, топя се от изгарящото удоволствие. Пръстите му не спираха да изгарят в мен, но аз искам още и той знае точно какво искам.

Преди да усетя как корема ми се стяга,под действието на докосването му, Доминик ме хвана през кръста и ме поведе към леглото. Остави ме да легна и без да се бави, свали бикините ми, хвърляйки ги някъде на пода и зарови глава между краката ми. При усещането на езикът му върху мократа си кожа, гърбът ми се изви като дъга над матрака право към Доминик. Боже господи! Скубех косата му и пристисках главата му към себе си.Усещах усмивката му,когато го правех.След още няколко завъртания на езикът му, усетих горящата топка събрала се в корема ми.Краката ми се разтрепериха, устните му се озоваха в моите, а треперещите ми крака се обвиха около кръста на Доминик.Усещах вкуса си по устните му.

YouWhere stories live. Discover now