Доминик
Морският бриз духаше в дългите й коси, а шалът който беше грабнала със себе си, се вееше зад гърба й. Чувах я как се смее.Не спирах да се одимявам на това момиче.Изумява ме всеки изминал ден.По плажът едва се виждаше, а Скарлет не спираше да тича към водите на океана. Лампите останаха далеч зад мен и сега разчитах единствено на сетивата си.
Водата се удари в краката й и чух как изпищява и започва да се смее. Тези малки моменти,ме караха да се чувствам като най-щастливото и благодарно копеле на този свят.
-Дом-Скарлет се обърна към мен и ме изплиска със солидно количество вода в лицето. Смехът й се носеше из вълните, а мястото къде стоеше, сякаш беше огряно от луната и хилядите звезди, над нея. Сияеше.
Разклатих главата си в опит да се „съвзема" и тръгнах към нея.Гонех я из водата и се плискахме взаимно. Беше хубаво.
Скарлет
Излязох от водата и цялата ми коса беше мокра.Капките се стичаха по тялото ми, а на лунната светлина изглеждаха като малки кристалчета..обсипали цялото ми тяло. Доминик ме последва и изтръска косата си,когато излезе.Очите ми веднага се залепиха на тялото му,оглеждайки го от горе до долу. В тъмното, осветен само от светлината на луната изглежда...божествено.Усмивката му и мекият му поглед, караха сърцето ми да пърха.Чувствах се като в роман на Никълъс Спаркс и беше невероятно.
Доминик ме хвана и ме повдигна във въздуха,завъртя ме.Чувствах се свободна...като пеперуда.Погледите ни се срещнаха и можех да видя душата му, пред тези убийствени сини очи, които сега бяха много, много тъмни.
Когато ме спусна да стъпя на земята, се озовах притисната в тялото му, в прегръдка.Топла и изпълнена с любов. Обичам го. Обичам всяко едно нещо в него.И винаги ще го обичам.
Палецът му се спусна от бузата ми, към долната ми устна, задържайки се известно време там.Погали я, а след това ме погледна и задържа погледа си в очите ми, прошепвайки ми,че съм негова. Така си й беше. Усетих как меките му устни се докосват до моите. Това е най-хубавата и бавна целувка,която някога съм изпитвала. Езикът му се движеше в хармония с моя, толкова дълбоко и толкова чувствено.
Седяхме на плажа и гледахме към океана. Доминик ме беше прегърнал- обвил ръцете си около мен, а аз бях опряла главата си на него.Такива споделени моменти са ми любимите. Това не може да се сравни с нищо друго.Безценно е.
YOU ARE READING
You
RomanceСкарлет... какво да ви кажа за нея? Тя е на 18 и не е като другите момичета. Имаше трудно детство, изпълнено с много тъга и омраза. Родителите й не и обръщаха никакво внимание. Нито веднъж не й бяха казали, че я обичат. Скарлет имаше единствено и...