Двамата сме точно пред колежа. Времето е идеално за тичане. След няколко минути се обръщам към Лукас.
-Готов ли си?- питам го вече готова за тичане.
-Винаги съм готов- отвръща ми самоуверено. Засмивам се тихичко и завъртам очи.
Не знам защо, но с него се чувствам различно. Не различно в лошия смисъл, а различно по начин който ми харесва. Чувствам се някак спокойна и не трябва да се притеснявам какво ще кажа или с какво съм облечена. Той е толкова по-различен от брат си. Е, не говоря за татуировките и пиърсинга, защото по това си приличат. Говоря за начина му на държание.
Лукас тича точно зад мен. Сякаш ме пази от другите хора. Предупреждава ги, че той е с мен. Усмихвам се вътрешно.
Минаваме 5км и краката вече не ме държат.
-Искаш ли да спрем?-питам го задъхано.
-Разбира се.. щом си се изморила- казва ми и се усмивка топло.
-Не, че съм се изморила.. просто.. съм сигурна, че ти не можеш повече- лъжа веднaга и се засмивам. Той върти очи, но се засмива с мен.
-Така ли било- смее се. Кимам. -Тогава да вървим към кафенето-предлага ми.
Двамата вървим един до друг. Лукас ме води в онова малко кафе, което намерих още щом дойдох тук. Моето кафе.
Поръчвам си капучино и с Лукас едва не се скарваме кой да плати сметката, но в крайна сметка, той побеждава и я плаща. А аз въртя очи. Никога досега, не са ми плащали сметката.. освен брат ми, но това не се брои.
Сядаме на една вътрешна маса, която е отрупана с цветя. Лукас ми подава кафето и аз му благодаря и пак започвам да се усмихвам тъпо.
-Е..как е в колежа?-пита ме, усетил, че мълчанието между нас е убийствено.
-Ами, за сега върви добре. Много ми харесват лекциите по литература. Това ще са ми любимите. Също така се радвам, че се запознах с Джоуди, тя е втората ми приятелка тук- смея се, но това си е сaмата истина.
-Джоуди?- очите на Лукас се разширяват. Кимам.
-Приятелка си със сухара?-пита ме той и леко се усмихва. Странно къде ли съм чувала това? А, да сетих се.. Доминик използва същия прякор. Странно, но от негова уста звучеше много по-гадно. Но въпреки това аз въртя очи и веднага я защитавам.
KAMU SEDANG MEMBACA
You
RomansaСкарлет... какво да ви кажа за нея? Тя е на 18 и не е като другите момичета. Имаше трудно детство, изпълнено с много тъга и омраза. Родителите й не и обръщаха никакво внимание. Нито веднъж не й бяха казали, че я обичат. Скарлет имаше единствено и...