7. Časť

2.2K 164 23
                                    

Bez toho, aby som sa na neho otočila som mu položila otázku.

,,Ty si nás počúval?" spýtala som sa naoko pohoršene, no zvnútra ma tak trochu zožierala hanba.

Predsa len som ho pred Azazelom ohovorila - síce nie príliš, ale ohovorila.

,,Keďže ste hovorili nahlas a ja som šiel za vami, áno. Bolo vás počuť takmer až na schody," natiahol sa spoza mňa po slaninu.

,,Nehovorili sme až tak nahlas," pochybovačne som odpovedala.

,,To si len myslíš," zašepkal mi do ucha a odišiel.

,,Tak toto bolo fakt čudné," povedala som chalanom.

,,Takto sa Zeche ešte nikdy nesprával," odpovedal mi Haziel.

,,Ako?" spýtala som sa ho.

,,Tak ... protivne."

,,Asi ma len nemá rád," mykla som plecom a načiahla sa po ďalšiu slaninku.

,,Tak to budeš asi jediné dievča, ktoré Zeche nemá rád," skonštatoval Belfagor.

,,Nuž, s tým nejako prežijem. Ozaj, mohli by ste ma prosím odprevadiť na hodinu? Nemám šajnu kde tá učebňa je a môj sprievodca niekam zmizol," spravila som psie očká.

,,Fajn, čo máš prvé?" spýtal sa ma Sitael.

,,Históriu rodov a pôvodu."

,,Super. Je to hneď vedľa učebne Mágie, tam máme prvú hodinu my," usmial sa na mňa Rochel.

,,Dobre. Už ste dojedli?"

Všetci zborovo prikývli.

,,Tak fajn, môžme ísť," vstala som od stola, uchmatla si posledný kus slaniny a odišla som z jedálne.

Chalani mi kráčali po boku ako ochranka - zľava Sitael s Hazielom, sprava Rochel s Belfagorom, a ja v strede . Okoloidúce dievčatá po mne poškuľovali zlostnými a žiarlivými pohľadmi.

,,Vy ste nejakí školskí idoli alebo čo?" spýtala som sa s úškrnom.

,,Tak trochu. Vieš, nie každý sa baví s naším slávnym Zechem - je jediný svojho pôvodu na tejto škole," zašepkal Belfagor.

,,Ahá. Aký má vlastne Zeche pôvod?"

Až teraz som si spomenula nato, že Zeche povedal len svoj rod.

,,Archanjel," odpovedal mi Zeche opretý o stenu neďaleko od nás.

,,Wau," zmohla som sa až na to.

,,Prekvapená, Srdiečko? Aj ty ideš iba po tých, ktorí sú významného pôvodu?" zlomyselne sa uškrnul.

,,Nie, drahý. Ja idem po tých, ktorí majú dobré srdce a charakter," poslala som mu vzdušný bozk a pobrala sa do učebne.

Aspoň som dúfala, že sa tam nachádza, pretože tam práve vošiel Azazel, s ktorým som ju mala mať.

,,Azazel!" zasipela som na prahu dverí.

Okamžite sa otočil a zamračene hľadal toho, kto ho otravuje. Keď však zistil že som to ja, usmial sa a podišiel bližšie.

,,Clariell, ty si na mňa volala?"

,,Áno. Prosím ťa, som správne v učebni histórie?"

,,Áno, si."

,,A čo budeme dnes robiť?" snažila som sa zahnať nervozitu otázkami.

,,Budeme skúšať detektor pôvodu a veku," hrdo vypol hruď.

,,Tak na to sa teda nesmierne teším. Som zvedavá, čo nové o sebe zistím."

Daughter of the DevilWhere stories live. Discover now