! Časť je venovaná Girlwithdragonheart 53, ale zas mi blbol Wattpad, takže mi nešlo dať normálne venovanie -_- ... Užite si čítanie ♥ !
,,Čo si jej spravil, ty hajzel?!"
Do miestnosti sa tackavo vrútil Zeche. Bol by pristál rovno na mne, ak by ho Rochel neodchytil a neposadil na posteľ pre návštevy.
,,Nechaj ma! Nepotrebujem, aby si sa tu hral na rodiča," frflal Zeche a nemotorne sa snažil vymaniť z Rochelovho zovretia.
,,Nezdá sa mi," odvrkol mu Rochel.
,,Áno, úžasný Rochel má predsa vždy pravdu, preto sa ti budeme všetci klaňať," mrmlal Zeche.
,,Čo tu robíš, Zeche?" pokrútila som nad ním hlavou.
,,Kontrolujem ťa. Keď som sa vracal do izby, zbadal som na chodbe aj na schodoch krv, hlavne teda na chodbe - ty vole, tam je teda kaluž!" obdivne zapískal. ,,Vidíš, aj kvôli tomu som tu - čo takého ti spravila, že si sa sem vrátil a takmer ju vypustil ako bazén po lete?" oboril sa na Rochela.
,,Odkiaľ si sa o mne vôbec dozvedel? Že som tu," spresnila som otázku, ktorou som Rochelovi zabránila vo veľmi pravdepodobnom výbuchu.
,,Niekto, kto šiel na párty, vás zahliadol a keď som nadránom odchádzal, tak mi to oznámil," mykol plecom.
,,Aha, fajn. A ty si si po príchode do našej chodby povedal, že ma pôjdeš pozrieť na ošetrovňu a popriať mi dobrú noc?" zdvihla som jedno obočie (zo zeme xD).
,,Áno! Alebo nie? Asi som chcel ešte niečo ... ahá, jasné - vynadať Rochelovi!" spomenul si zrazu a obrátil svoj zahmlený pohľad k Rochelovi.
,,Počúvam," založil si Rochel ruky na hrudi.
,,Prečo si jej preboha rozrezal nohu?! Si normálny?! Svoje pokusy so zdravotníctvom si láskavo skúšaj na niekom inom!" pichol mu prstom do hrude.
,,Tými svojimi pokusmi, mi zachránil život," reagovala som na Zecheho urážky.
,,A k tomu by som ešte rád dodal, že som jej musel zachraňovať život kvôli tebe, ty truľo," škaredo sa naňho zamračil Rochel.
Vtedy Zeche spozornel. Jeho pohľad sa akoby vyjasnil.
,,Kvôli mne?"
,,Áno, vďaka tomu, že si ju hodil o stenu sa jej porušili ešte nezahojené svaly a nejakým spôsobom tam vznikla infekcia, ktorá Clariell takmer pripravila o život."
,,ČO? Klameš, veď včera jej nič nebolo!" ohradil sa Zeche.
,,Nikomu to nepovedala, lebo ste sa bavili o tej blbej párty a nespýtali ste sa jej. Ona nepotrebuje svoje problémy vešať na nos iným."
,,To ... naozaj? Je to pravda?" otočil sa mojím smerom.
,,Áno. Ale tak či tak, nechcela som tým nikoho zaťažovať, chcela som sa s tým vysporiadať sama."
,,Človek sa pri tebe jeden deň spustí a už sú z toho problémy!" rozhodil rukami a skoro trafil Rochela do hlavy.
,,Hovoríš to, akoby si sa nespúšťal každý týždeň," kyslo sa uškrnul Rochel.
,,Keď bola zranená, dával som na ňu pozor," bránil sa Zeche, ,,a na rozdiel od teba, pán Svätý, ja si potrebujem aspoň raz týždenne vrznúť," zahlásil a uškrnul sa na Rochela, ktorý vzápätí takmer až sfialovel v tvári a párkrát sa zhlboka nadýchol.
ESTÁS LEYENDO
Daughter of the Devil
FantasíaGertie po autohavárii, pri ktorej zomreli obaja jej rodičia zistí, že je anjel - a nie len hocijaký. Začne študovať na Black-Pent Castle, kde získa mnohých priateľov, no aj nepriateľov. Spoločne sa budú pripravovať na dôležitú misiu. Zvládne to Gert...