Keď vás niekto páli zaživa a máte zlomené dve rebrá a ruku, ťažko sa vám pri tom myslí na niečo pekné. V tú chvíľu som z celej duše ľutovala svoj plán, nenávidela som samu seba a tiež aj Zecheho, ktorý si to pritom vôbec nezaslúžil.
Jeho plamene už pohlcovali moje stehno, keď som zrazu pocítila nesmiernu úľavu. Bolo to akoby som sa topila, a zrazu ma niekto vytiahol nad hladinu a moje pľúca konečne nasali vzduch. Moja hlava sa začala prečisťovať od bolesti, vystrela som sa a pomaly som otvorila oči.
Predo mnou bol Zeche, ktorý kľačal na kolenách s tvárou zaborenou v dlaniach a plecami trasúcimi sa od potláčaných vzlykov.
,,Zeche, kde je Azazel?" spýtala som sa hlasom, ktorý som vôbec nespoznávala.
V hrdle som mala sucho ako na vyprahnutej púšti, všetko ma bolelo a chcela som sa odtiaľto konečne dostať.
,,Tu som," ozvalo sa spoza mňa.
Z posledných síl som sa otočila za seba, aby som si bola stopercentne istá, že je to naozaj Azazel (aj keď sme sa nachádzali v jeho hlave, takže by to asi nemohol byť nikto iný).
,,Tak to je fajn, pretože sa konečne môžme vrátiť do sveta, v ktorom nie je také pekelné teplo," zažartovala som a s úsmevom na perách som padala do tmy.
Nikam som však nepadla - prebrala som sa do reality.
,,Tak čo? Vyšlo to?" spýtala sa ma Euriel, ktorá bola ako na ihlách.
,,Asi áno, Azazel sa nám prihovoril, bol pri nás," odpovedala som jej a snažila sa postaviť.
Pocítila som pri tom však neskutočnú bolesť a ostala som ležať.
,,Och, preboha, nehýb sa!" vystrašene zhíkla Euriell. ,,Čo to máš s rukou?" spýtala sa roztraseným hlasom.
,,Ou, zabudla som. Nemohli sme Azazela prinútiť aby nás počúval, tak som Zecheho donútila, aby ma tak trochu mučil, nech sa dostaneme bližšie k Azaleovi. No, a skončilo to tak, že mi musel zlomiť ruku, pár rebier a nakoniec použiť svoj oheň na moju nohu," uzavrela som to a s prekvapením som pozrela na svoju nohu, pretože som necítila bolesť - necítila som v nej nič.
,,To je strašné..."
,,Euriell, prečo si necítim nohu?" prerušila som ju s panikou v hlase.
,,Neviem, počkaj, pozriem sa na ňu," odpovedala rýchlo a opatrne mi vyzliekla tepláky.
Odpoveď mi prišla v podobe hrôzostrašného zhíknutia.
,,Prosím, povedz, že to nie je až také zlé, ako si myslím," zašepkala som s nádejou.
,,Myslím, že je to ešte horšie, než si myslíš," odpovedala mi prázdnym hlasom.
Toto už som nezniesla, a tak som sa aj napriek bolesti posadila a pozrela sa na svoju nohu - alebo skôr to, čo bývalo nohou.
Moja smotanová pokožka bola na niektorých miestach spálená na uhol, rovnako ako svaly pod ňou, na iných miestach zas zoškvarená a nepekne fialová.
S ústami dokorán som na ňu nemo zízala hodnú chvíľu.
,,B-bude sa to dať nejako napraviť?" spýtala som sa neprítomne.
,,Myslím, že spoločnými silami by sme ju mohli dať nejako dokopy, no už nikdy nebude taká perfektná ako predtým, a na miestach, kde nemáš takmer žiadne mäso, budeme pracovať týždne, možno mesiace, kým sa nám podarí všetko obnoviť. Ostane ti však nepekná jazva," smutne sa na mňa usmiala.
YOU ARE READING
Daughter of the Devil
FantasyGertie po autohavárii, pri ktorej zomreli obaja jej rodičia zistí, že je anjel - a nie len hocijaký. Začne študovať na Black-Pent Castle, kde získa mnohých priateľov, no aj nepriateľov. Spoločne sa budú pripravovať na dôležitú misiu. Zvládne to Gert...