üf ne belalı bölüm oldu bu ya
Koray'la günler hızlı, mutlu ve romantik geçiyordu. Başımıza gelen onca şeye rağmen hiçbir şeyin moralimizi bozmasına izin vermiyor ve Karı-Koca hayatının tadını çıkarıyorduk. Muhteşem müzik ve film zevklerimiz, onun yataktaki ve mutfaktaki becerisi, insanı krize sokan espri anlayışı ve harika fiziğiyle günler su gibi akıp gidiyordu.
Evin içinde, düşük belli eşofmanıyla dolaşıp durmasından hiç şikayetim yoktu ve o da benim iki gündür üzerimden düşmeyen siyah çamaşırlarımı seviyordu.
Ama huzurumuzun bozulacağını içten içe biliyor olmak ve birbirimize belli etmeden bir haber gelmesini beklemek de yorucuydu. Nihayet bugün Aslan kendini tutamadı ve eve damladı.
"Ne zaman gelecek diye bekliyordum." Diye itiraf ettim Koray'a. "Dua et kısa sürsün." Dedikten sonra onu salona aldık.
"Iyk, eviniz evli seksi kokuyor. İnanılmaz sıkıcı."
"Yeni nesil evlileri bilirsin." Dedim. "Oldukça genç ve çılgınlar." Koray beni hem sözü hem de başıyla onayladı. "Ve sırları var."
"Yeni nesil evliler, yeni nesil seks pozisyonları keşfededursun, eski nesil gangsterlerin işlerinin başına dönmeye ihtiyacı var." Yüzüm düştü. İlk defa bir gangsterle birlikte olduğum için canım sıkılıyordu şu anda ve babam yüzümde oluşan ifadeyi görseydi gururla gülümserdi.
"Bensiz bir iş halledilmiyor mu?" dedi. "Sensiz halledilebilir mi, babacık." Diye gülümsedi Aslan ve koltuğa kuruldu. "Ödeme yapan heriflerden biri kaçmış. Ödeme yapmamak için, kumar borcu varmış ve sanırım bizi de yetiştirememiş. En son konuştuğumuzda kardeşinin adına kredi çekeceğini söyledi."
Koray kaşlarını kaldırdı. "Çekmedi mi?"
Aslan gözlerini devirdi. "Kardeşi ölmüş amına koyayım. Sekiz yıl önce. Herif de arazi. Bul ve gebertelim."
Olaya el koydum. Tam anlamıyla el. Yani ikisinin arasına geçip ellerimi hayali bir masaya yerleştirdim. "Onu bulacaksınız, paranızı alamayacağınızı öğreneceksiniz ve öldüreceksiniz de ne olacak? Paranız gelmeyecek sonuçta. Boşu boşuna kan dökülecek. Buna gerek görmüyorum."
Aslan sıkı bir kahkaha patlattı. "Yeni geline bak sen, yeni patron olmuş da haberimiz yok."
"o her zaman patron." Dedi Koray.
"Patron bir ödlek!" diye sızlandı. "Genelde sergilemedikleri bir tavırdır. Tatlım, yenisin diye söylüyorum, eğer o herife haddini bildirmezsek, diğerleri de ödemez. Ders vermek her zaman işe yarar."
"Kimse size kazık atmaması gerektiğini biliyor zaten, o adam ölse de ölmese de bunu bilecekler."
"Ama bebeğim, ödemesini yapmadığını herkes biliyor." Dedi Koray. "Çünkü meteliksiz!" dedim. "Ne yapalım? Onu işe mi sokalım?" dedi Aslan alay eder gibi ama tam olarak onu kast ediyordum zaten.
"Evet! Bak nasıl da anladın. Ona bir iş verin, maaşından kesin. Topluma kazandırın." İkisi de alnımda bir boynuz beliriyormuş gibi bana baktı. "Bayan Sistem Düzelticisi, sence o kumarbaz sapığı topluma kazandırmak neden bizim umurumuzda olsun? Koray kalk baba, bu kız senin beynini yıkayacak."
"Aslında çok tatlı bir düşünce." Koray öyle söyleyince neşe ve umutla yüzüne baktım. Aslan kusmaya hazırlanıyordu. "Eğer biz mahkeme salonu olsaydık." Dedi. "Bir duş alıp geliyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gangsterlerin Pençesinde
AksiBaşına gelen talihsiz olaydan sonra seks kulüplerini, alkolü ve uyuşturucuyu bırakmış olan Avşar Hancızade'nin hayatı, gecenin bir vakti kolunda kurşunla eczaneye gelen gangsterle beraber yeniden değişecektir. Dağılmış ailesi, arkadaşları ve bozulmu...