ESCLAUS DEL WHATSAPP

26 3 0
                                    


Estàs despert?

Quin remei? No sents els avisos de correu electrònic? Així no es pot descansar.

Sí... I els meus sorollets al whatsapp. Crec que hauríem de fer un replantejament seriós ... Això no és vida. Són les dues de la matinada i sense poder desconnectar.

I com ens ho fem? Merda de correu de feina!

Qui pot estar enviant correus de feina a aquestes hores?

Algun sonat que vol que quedi constància que treballa més que ningú. Aquest, durant el dia està desaparegut. I tu amb els whats?

Són dos dels grups, com que cadascú fa un horari diferent, van xatejant. Les cunyades, estan parlant de cuinetes.

Codonys! Podrien parlar pels seus números privats i deixar el grupet...

Ja.... un dia d'aquests...

Què? Tu i jo no hi podem fer-hi res.

I tant que podem.... Reiniciem-nos i esborrem totes les dades. Quan ens vinguin a desendollar del corrent pensaran que ha hagut una baixada de tensió que ens ha afectat al sistema operatiu o que la maleïda darrera actualització ens ha fet de les seves. Almenys dormirem una nit fins que tornin a descarregar la còpia de seguretat. En el meu cas descansaré més, perquè aquesta Helena és prou curteta quant a tecnologia es refereix.... l'última vegada que em va haver de descarregar la còpia... ufff! Humans.....


Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Amb Humor IWhere stories live. Discover now