TECNOLOGIA A MI?

11 3 0
                                    

6:15 AM: Sona l'alarma/despertador del meu mòbil, una musiqueta insofrible. Vaig a desconnectar-la, però el meu dit no causa cap efecte sobre la pantalla tàctil. Com que augmenta el soroll per segons, agafo el trasto i vaig corrent cap a la cambra del meu fill i el desperto:

- Andreu fill, vegis què li passa, no puc desconnectar aquest soroll.

- La pantalla està congelada, a veure.

- Congelada? No ha estat a la nevera.

Quan penso en aquesta contestació encara em poso vermella, suposo que és producte de l'hora del dia, que m'acabo de despertar i que el soroll m'ha posat dels nervis.

- Mamà! Congelada vol dir....

- Ja ho sé! No segueixis.

La meva filla –com no?- s'ha aixecat per riure de la seva mare. Com bé imaginareu, tinc comentaris congelats i cuxufleta per molts dies.

21:45 PM: Estic penjant textos al meu perfil de wattpad. La meva filla m'explica com es posen les fotos perquè no m'aclareixo –no es poden adjuntar com en qualsevol plataforma normal- i em fa comentaris com: "això ja t'ho vaig explicar ahir", "els vídeos només els pots penjar des del teu perfil de youtube, t'ho he dit vint-i-cinc vegades" i altres perles.

De sobte, l'idioma del perfil de wattpad està en un idioma d'aquells que tenen signes... podria ser xinès, japonès, ciríl·lic, vés a saber. Us juro que JO no he fet res.

- Mamà! Vols deixar de tocar la configuració del perfil? Vés amb compte amb les tecles que prems –la Princesa del Pèsol.

- Deixa-la, a veure si posa el portàtil a la nevera -el Príncep de les Mongetes.

Jo ni cas, em poso els meus auriculars i a la meva mentre ells estudien cadascun les seves coses.

Trio una de les llistes de música que he muntat. Res! Em surt l'àudio de l'últim llibre en anglès que em vaig descarregar: "Chapter Eight, Mrs. Marple...."

Avui no és el meu dia.

- Andreu... carinyet, preciós, coseta bonica, matonet de la mamà...

- Mamà! Posa't tu a la nevera i queda't "congelada" així no espatllaràs res més!

- Val! Vaig a posar la tele! –empipada.

- Ni se t'acudeixi!!! Que juga el meu equip preferit d'hòquei en deu minuts i no podré veure el partit si la toques!

Tingues fills!


Amb Humor IWhere stories live. Discover now