INTERNET

27 4 0
                                    


Quan jo tenia l'edat dels meus fills i sentia curiositat per saber alguna cosa, podia buscar en una enciclopèdia, llibres o preguntar als més grans, si es tractava d'alguna curiositat no acadèmica.

Avui dia tenim INTERNET.

Si alguna cosa no la sabem, agafem el telèfon, entrem en l'aplicació i busquem.

7:30 h. Sortim de casa. Tant el meu fill com jo portem els auriculars posats escoltant música. Jo sóc dura d'orella amb els idiomes, sobretot amb l'anglès americà. Estic escoltant les meves relíquies (segons el meu nenet ho són) i hi ha un paràgraf d'una cançó que no entenc. Com que el nen no em sent quan li demano... li trec l'auricular de l'orella esquerra i li poso el meu. Mirada assassina i cara de fàstic en escoltar la meva música.

- Després de "You've got it"... què diu?, és que no l'entenc –li pregunto amablement.

- "Everything I owe" –em contesta amb cara d'incrèdul. Això no ho entens? Quin nivell, nena –em diu a mi!!

- Eh!!!! Que sóc ta mare!! –jo, òbviament.

- Val, la propera la busques per internet!! –acaba de seguida.

- Val!!! –li contesto jo amb mala bava.

I l'he buscada, i l'he trobada. En la meva època d'adolescent, quan una cançó en anglès no l'enteníem, ens la inventàvem o ens f..... (fastidiàvem.... jijiji!, què pensaveu que volia dir?)

19:00 h. Xatejant amb amigues de coses poc comunes. Jugo a Apalabrados i una d'elles em fa una tirada de 69 punts. Brometa inevitable. Però entre xerrades i riures em diu que un altre número és millor.

Com que no li puc preguntar als nens perquè se m'escandalitzen (i ella no m'ho vol dir), envio un whatsapp al nen gran de la casa (no ho sap, vaja un enginyer que no sap de números....).

- "Miro per internet? Val"

Quan veig els resultats (encara no n'he obert cap)... m'escandalitzo... Quants números! I jo pensava que sent comptable me'ls sabia tots...

Com que l'ordinador és de tipus familiar/comunitari, decideixo deixar de buscar, però vet aquí que la meva filla passa per darrere meu i em descobreix, abans que pugui esborrar l'historial.

- Busques sobre aquest número? No el saps? Mamà!!! –em diu mentre noto com una escalforeta puja per la meva cara.

- Buscava el seu significat bíblic (he vist un resultat de google que parlava d'això) –li contesto.

- Ah! Doncs no fa falta que t'ho expliqui...-diu rient.

- No...

- Val... et faig uns dibuixos amb siluetes –i els fa!

M'escandalitzo dels coneixements de la meva filla, em poso vermella i em dona per riure.

Internet? No! Tornem a la meva adolescència, però a l'inrevés... en lloc de demanar als pares... ara demanem als fills!!

 ara demanem als fills!!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Amb Humor IWhere stories live. Discover now