T'aixeques i en sortir de la dutxa has de prendre la primera decisió banal del dia: Mitges senceres o "autoreggente". Sí! Aquestes que se subjecten soles a les cames i arriben fins a la meitat de la cuixa.
Tries les segones perquè encara fa calor per anar tot el dia amb mitges fins a dalt.
Segona banalitat: Faldilla llarga o vestit?. Faldilla llarga, amb el suèter nou... és clar.
Surts de casa i agafes el bus. Seus al teu seient preferit i quan arribes a la parada anterior a la teva, et prepares per sortir.
"Uff... malament" –ja bufo.
Coneixes de sobres la sensació: la "autoreggente" de l'esquerra ja s'ha convertit en "autocayente", vas notant com baixa per la teva cama.
Normalment compro les mitges en grans stocks de 10 parells, en aquella cadena que té nom mig de mitja o roba interior femenina i l'altra meitat d'amanida de fruites, i està comprovat que un de cada deu parells surt defectuós. L'haurien de marcar!!
En baixar del bus la cosa s'agreuja amb el passeig. Està arribant al punt perillós del genoll. Si el rebassa... cau de cop i ni la faldilla llarga et salva de posar-te vermella com un tomàquet.
Encara que et trobes en ple Passeig de Josep Tarradellas amb l'Avinguda Diagonal de Barcelona, prens la decisió d'acostar-te a uns dels bancs. Hi deixes la bossa a sobre i dissimuladament agafes la mitja per sobre de la faldilla i mires de pujar-la. Inútil! Et donen ganes de pujar-te la faldilla i agafar la mitja i tirar-la a la primera paperera que trobis, però tems que et detinguin per escàndol en la via pública. La gent, que és tafanera per naturalesa, et mira i decideixes somriure. Sempre funciona!
En arribar al pas de vianants (10 metres més enllà), la cosa ja pren un caire perillós. Ha arribat al genoll i està a punt de caure.. no arribaràs a l'Starbucks.
Descobreixes que el cafè d'aquesta cadena t'ha començat a agradar de cop i hi entres. Vas directa a un lloc discret, on sempre hi ha cues... Les dones som així!
Ja ha caigut!!! Tota la cua et mira. Quina poca sensibilitat entre dones...
Somriu!!
Malgrat fa fresqueta, jo arribo sense mitges al despatx. Apa!
YOU ARE READING
Amb Humor I
HumorAquests relats estan inspirats en converses amb altres dones del meu entorn: amigues, companyes de treball, dones que em trobo al mercat i, per descomptat, en alguna vivència pròpia. Estan redactats tots en primera persona per convertir-los primer e...