Estic a la consulta de la meva dietista. Com la gran majoria de dones, preparo "l'Operació Estiu" que se me n'ha anat en orris durant "l'Operació Hivern". Com a la resta de companyes de lluita.
Avui totes som dones.
Algun dia m'he trobat amb algun senyor. Encara no he aconseguit entendre quina falta li feia venir: normalet, sense problemes d'obesitat, en forma! I és que tots els senyors estan bé: prims, més grossets.... Perfectes. Jo mai m'he fixat en les seves panxes. L'única part que tenen interessant és el cervell.
S'estan carregant de punyetes com nosaltres. En lloc de copiar-nos les coses positives entre els dos sexes, ens dediquem a copiar les banalitats.
Al cap i a la fi... què són uns quilets de més? Mengem allò que volem, som feliços i no ens mirem gaire al mirall sense roba. Total, jo amb roba crec que estic molt acceptable.
Ara estaré uns dies de mala lluna, per no substituir el mot lluna per un altre de similar, aquell menjar que es dóna a l'hora de la comunió a la missa i que també sembla una lluna plena. A més em miraré el verd del plat: tot verd... bledes, cols, mongeta tendra, l'aigua de la dutxa (ui! perdoneu, ja veig el verd per tot arreu).
(Ara llegir en to molt melodramàtic)
I mirant-lo m'embargarà la depressió. El meu brillant somriure desapareixerà de la meva vida. Els meus fills em pregaran que deixi la dieta, la meva parella em parlarà de dietes alternatives (no us dic els noms per no escandalitzar-vos, jejeje) i em dirà que estic fantàstica per tal de no haver de barallar-se amb mi cada dia....
A la feina no s'atreviran a parlar-me... Si en condicions naturals m'anomenen 'cactus', imagineu-vos com em diuen en els dies de mala bava.
M'estic deprimint jo sola abans d'entrar. Ànims!
Marxo cap a la feina i hi arribo amb el somriure enganxat amb cola. Tothom em mira i la meva cap em diu:
- Sí que estàs contenta, avui. Que et trobes bé?
- Sí! Vinc de la dietista, demà hi començo.
Em mira sense dir res i li canvia la cara. Al cap de dos segons em contesta:
- Quan fa que no agafes vacances? No creus que t'anirien bé durant tot el període que duri la dieta? I que sigui molt curta!!
YOU ARE READING
Amb Humor I
HumorAquests relats estan inspirats en converses amb altres dones del meu entorn: amigues, companyes de treball, dones que em trobo al mercat i, per descomptat, en alguna vivència pròpia. Estan redactats tots en primera persona per convertir-los primer e...