PRIVACITAT

22 3 2
                                    

M'agradaria pensar que ningú no m'espia, que les meves comunicacions són totalment privades i que el govern no intervé per tafanejar-les. Però sóc realista i vist com em va en la meva vida quotidiana... dubto que sigui veritat.

8:00 AM. Acabo d'arribar al despatx i la senyora que fa la neteja m'empaita:

- Acabo de trobar una brusa dintre de la teva paperera –em diu abans de saludar-me per aquest dia tan bo que fa.

- Sí. La vaig tirar ahir, està trencada -li contesto.

- Jo l'he mirada... i la trobo bé... -em diu ella.

El cas és que l'ha tret de la meva paperera, l'ha escodrinyada i ha jutjat que no era digna de ser tirada. Com que me l'ensenya...

- Mira... veus? Això no hi ha qui ho arregli -i li ensenyo el set que se'm va fer sota la sisa.

- Ahhhh... no ho havia vist... perdona –i la torna a posar amb les escombraries.

- Ah! Tu estàs a dieta oi?

- "La mato...". Sí, intento menjar sà uns dies per recuperar el ritme normal després de tant desgavell nadalenc (frase eufemística per dir que he de perdre de vista un parell de quilos), per què ho dius? -li pregunto.

- És que també he trobat un embolcall de xocolatina a la paperera...-contesta.

No sé si contestar-li o enviar-la a pasturar.

- Sí, ahir va venir el meu fill a buscar-me i va passar abans per la màquina de snacks –mooooolt secament.

- Val, perdona -amb la cara paga.

15:00 h. Arriba la seva substituta.

16:00 h. Vaig cap al meu despatxet i m'empaita.

- Acabo de trobar una carpeta d'anelles a la teva paperera –abans de dir bona tarda.

- Sí, les anelles no tanquen bé i deformen el paper quan el poses.

- Jo... l'he vista bé –i me l'ensenya...

L'obro i li mostro les anelles desencaixades.

- Ah, val! –em diu- almenys ha quedat satisfeta amb la prova gràfica.

- I aquestes targetes? –ataca de nou.

- Son targetes de visita antigues, les dades que contenen no estan actualitzades –amb cara de fàstic.

- Ah clar, és que això jo no ho sé –em diu.

- "Ni falta" –estic a punt de contestar.

Després de comprovar durant tot el dia el valor que tenen les coses que llenço per haver de ser tretes de la meva paperera i escodrinyades, com no he de pensar que em tafanegin arxius?

A partir de demà m'emporto les coses a casa i les llenço a les meves escombraries. Respecte de les comunicacions... us agrada el meu sistema?

 us agrada el meu sistema?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Amb Humor IWhere stories live. Discover now