XARXES

16 3 0
                                    

Com la majoria de gent d'aquest món, tinc un compte de correu electrònic de google (Gmail). És gratuït, no necessita manteniment i generalment funciona. Sóc conscient que la seva gratuïtat "no és de baes" com diuen al meu poble.

Entra spam per tot arreu i sobretot publicitat que penja el mateix google tenint en compte els meus gustos i cerques, o no?

Quin criteri hi aplica? Ni idea.

Obro el meu compte: segons les dades que tenen de mi m'agraden: literatura, història, art i humor.

Publicitat que rebo cada dia:

1. Per l'apartat de Literatura: Literatura infantil: Geronimo Stilton.

- Sé que sóc immadura, alguns senyats i senyades així m'ho han dit. Però... com ho sap google?

2. Per l'apartat d'Història (Història Clínica, of course!): Assegurança de salut.

- D'aquesta no cal fer comentaris. L'entenc perfectament. Les iaies necessitem tots tipus de metges, i com que saben edat, gènere i altres perles...

3. Per l'apartat d'art: Reformes de la Llar a dojo.

- No sé com s'han assabentat que la meva casa és molt vella i necessita reparacions als banys, cuina i menjador...

4. Per l'apartat de l'humor: Pàgines per trobar la dona de la meva vida. Tots els perfils que m'ofereixen són de dones.

- Jo que sàpiga, no m'he donat d'alta en cap pàgina d'aquest tipus, ni per conèixer senyors, ni senyores. Si em trobeu en una d'elles, aviseu-me, si us plau, per posar una bona foto!

Però malgrat tot, estic tranquil·la. Si aquest és el concepte que google té de mi... vol dir que encara no ens controlen tant com creiem, o els analistes juguen al solitari mentre processen i classifiquen les nostres dades.


Amb Humor IWhere stories live. Discover now