ENS COMENCEM A FER GRANS QUAN...

22 4 0
                                    

01/04/2014

Un dia t'aixecaràs i t'adonaràs que ets una miqueta més gran, o aquell amb qui dorms t'ho dirà, perquè no sembli que és només ell qui creix. Els homes sempre tan encantadors...

Els símptomes són fàcils de detectar:

Comences a preferir l'esmalt d'ungles incolor, aquell que només brilla en lloc d'aquell altre que t'encanta, però que saps que un parell de dies t'obliga a tornar-te a fer la manicura. Eixe color cirera ...

Obres el teu espectacular moble sabater (haurà algú que el tingui, oi?) i vas directa cap a les sabatilles d'ant, elles tan mones i tan còmodes... mirant de resquitllada les sabatetes de taló que realcen les teves cames...

Quan aquella roba interior tan especial, amb cèrcols per refermar la teva personalitat i amb aquells colors tan vius per no perdre's... comença a donar pas a aquelles altres peces oblidades o reservades per dies molt determinats del cicle de la vida...

Però el súmmum arriba quan... estant els nens de colònies (tots dos alhora, guaaau!), et poses el teu pijama color xocolata, sí aquell que t'agrada tant i que ara està de moda ... poca tela per les retallades... Vas cap a l'alcova volent ser la Gilda i et trobes al parent tapat fins als ulls i amb aquell pijama tan horrorós però tan calentet, que en veure't solta:

- Quin fred! Et refredaràs amb aquest pijama i després no haurà qui et suporti!

I això abans de demanar-li que faci el salt del tigre...imagina't.

I que consti que jo encara no he patit cap d'aquests símptomes, eh?


Amb Humor IWhere stories live. Discover now