No parlaré de les polèmiques sobre la compartició de dades entre whatsapp i Facebook, perquè no em vull escalfar el cap. Simplement, si no hi estic d'acord només m'he de donar de baixa.
He de reconèixer que és una eina brutal de comunicació ràpida... i de confusions...
Tinc converses encetades amb una amiga, amb la meva cap i amb el meu fill.
1. El meu fill vol quedar amb mi per anar a la perruqueria (bàsicament perquè pagui jo... J )
2. La meva cap em va demanant coses i jo la vaig informant de les trucades que anem rebent mentre ella està pels jutjats.
3. L'amiga i jo intentem quedar per dinar demà.
L'amiga em demana que triï lloc i jo li dic que nanai! Que triï ella i li envio la frase "tria tu!" i una emoticona de careta enfadada....
Val! Primer la hi envio a la meva cap que em contesta...
- Ressaca d'anit o això no era per a mi...?
"Glub...!"
El meu company de feina m'informa que la perruqueria a la que volia anar el meu fill ha tancat...
Missatge per al meu fill:
- M'ha dit el Pere que han tancat la pelu d'homes a la que vols anar...
M'avenço i li dic a la meva amiga que no era per ella. Riures...
L'hi envio al meu fill i per descomptat que no tanco la conversa. Es queda el seu xat obert.
Següent missatge:
- Ha trucat Periquet de Mallorca i demana que el truquis, és l'advocat de L'Aina Nisesap, el seu telèfon és el 666 666 666.
- Mamà! un dia d'aquest enviaràs un missatge compromès a qui no toca i et posaran les galtes vermelles. Això no és per a mi!
Veieu...? Què més em dóna si whatsapp comparteix les meves dades amb facebook?
Ja les comparteixo jo amb tots els contactes! Hauré de fer un grup i així segur que no m'equivoco mai!
YOU ARE READING
Amb Humor I
HumorAquests relats estan inspirats en converses amb altres dones del meu entorn: amigues, companyes de treball, dones que em trobo al mercat i, per descomptat, en alguna vivència pròpia. Estan redactats tots en primera persona per convertir-los primer e...