Strašná nuda

633 38 0
                                    

Vraví sa, že z nudy často ľudia robia hlúposti. Možno je to pravda, možno nie, ale povedzte mi čo také mám robiť na hodine nemčiny , keď nie nudiť sa k smrti? Keďže sedím úplne vzadu, v poslednej lavici mám perfektný výhľad na celú triedu a aj našu profesorku. Možno z tej šialenej nudy sa zrodil ešte šialenejší nápad. Zo zošita som vytrhla poslednú stránku a začala písať.

Milý neznámy

Neviem kto sedí na tomto mieste, ale mám na teba pár prozieb.
1.Ak doješ akýkoľvek pokrm v obale, nestrkaj ho pod lavicu ale vyhoť do koša.
2.Často mávam šialené nápady a toto jej jeden z ných. Ak budeš čítať tento list tak od teba žiadam aj odpoveď!
3.Často si budem vylievať srdce. Preto ťa prosím o diskrétnosť (ak vieš čo tento pojem znamená) okrem teba to nebude čítať nikto! Rozumieš!
4.Keďže sa nepoznáme budeme sa navzájom oslovovať prezývkami (napr.princezná)
5. Na spôsobe odpovedí sa dohodneme.
Tak si myslím, že podmienky sú nastavené celkom fér. Tak a teraz ak si došiel až sem vezmi pero a papier a odpísať! Ja si zatiaľ trocha vylejem svoje srdce. Včera v jedálni, na mňa pár báb pokrikovalo, ak si to nepočul tak si mimo, vraj som škaredá a k tomu rapavá. Tvárila som sa, že je všetko okey ale mala som sto chutí plakať a ak nie plakať tak aspoň poriadne vrieskať. Stáva sa mi to vždy,ľudia si vždy všimnú to ako vyzerám, než aká som. Tiež máš niekedy pocit, že sem nepatríš? Ja teda dosť často je to tu pre mňa ako v pekle. Teda nielen kvôli ľuďom.... teda hlavne kvôli ním. Dúfam, že ma aspoň ti neodmietneš.
S pozdravom Šialenec sediaci na tomto mieste :D

List som si pre istotu ešte raz prečítala, zložila na polovicu a vložila pod lavicu. No a teraz uz len ostáva, či sa vôbec niekto prihlási.

Listy Od Tvojho Princa Milovanej Princeznej Where stories live. Discover now