...buď statočná

332 35 7
                                    

Hneď ako zazvonil zvonček na prvú hodinu som letela do triedy. Nemohla som sa dočkať. Boli sme práve po víkende a ja som bola strašne zvedavá, či tam niečo nájdem. Bingo. Pod lavicou bol zhužvaní papierik od Twixu. Sama pre seba som sa usmiala a hneď zasadala na miesto. Vytiahla zložení list a čítala.

Moja princezná

Ver mi, že pri písaní tohto listu je mi nesierne ťažko. Netušil som čo si prežila. Toto by si nemal prežiť nikto. Ale ako vravel môj straky 'Smrť je jediný spravodlivý sudca!' Bude mi cťou osloviť ťa tak vždy, keď to budeš potrebovať.
O odvahe a statočnosti sa vravelo veľa. V skutočnosti je to rovnaké. Strach je dobrý ale ty potrebuješ odvahu prežiť každý deň. Tak? Musíš si povedať 'Dnes budem statočná! Dnes neberiem odvahu urobiť veľkú vec! Dnes mi nikto a nič nenazenie strach!'
Chceš moju radu? Tak to si si nevybrala práve šťastne. Aj ja som sa potýkal s problémom. Menom šikana. Často som hľadal odpoveď na otázky 'Prečo si vybrali mňa? Čo im robím? Prečo mi povedia, že som hlupák aj keď spravím všetko správne? ' Odpovedí som sa však nedočkal. A ako čas plynul uvedomil som si, že to všetko bola skúška ako sa zachovám. Či to prijmem, alebo podľahnem. Preto sa nesmieš poddať! Nie, lebo ak to urobíš a ukážeš slabosť, tvoji nepriateľia to využijú. Ver mi! Viem o čom hovorím.
Mám pár citátov, ktoré mi zachránili kožu.
'Mať odvahu neznamená nemať strach, je to skôr presvedčenie, že niečo je dôležitejšie ako strach. '
'Mať odvahu neznamená len byť statočný. Mať odvahu znamená postaviť sa za správnu vec aj keď naše slabé telo zlyháva. ' (The Help)
Verím, že raz budeš pre niekoho princezná tak ako pre svojho otca. Pre mňa si už teraz :D
Pýtala si sa, že prečo si Boh berie tých na ktorých nám najviac záleží. Tých najlepších si berie preto, lebo pre nich má to najlepšie miesto. Sú jeho anjeli. Sú s ním. Možno si teraz vravíš, 'Naozaj verí na Boha a na nebo?' človek musí v niečo veriť nemyslíš? Je pravda, že spomienky bolia ale ešte viac boli pocit, že mohol som tomu zabrániť ale nedokázal som to. Aj ty žiješ s bolesťou ale čo ten človek kto to vykonal. Zhrýza sa výčitkami svedomia a právom. Aj on, aj ty potrebuješ silu a byť statočný každý jeden deň. Dúfam, že som aspoň trocha pomohol. Tak a teraz ti ja dám otázku.
Dôveruješ mi až na toľko, že mi zveriš svoje tajomstvá? Veríš, že ťa nezradím? Prečo mi vlastne veríš?
Ak ťa smiem poprosiť opíš mi ako vyzeráš, aby som v mase tvári spoznal tú tvoju.

S láskou
Tvoj princ.
P.S. Buď statočná, každý jeden deň, lebo on, ale aj ja sme s tebou.

Statočná. Brave. Budem. Budem ňou. Budem statočná, lebo si so mnou.
S láskou. S láskou. S láskou.
Prečo mi tie slová nejdú z mysle? Či mu verím. Jeho otázka vo mne vyvolala pochybnosť.
'Prečo mi veríš? '
"Lebo nemám na výber. " šepla som prázdnou triedou.

Listy Od Tvojho Princa Milovanej Princeznej Donde viven las historias. Descúbrelo ahora