Si víťaz!

255 30 0
                                    

Na okenné tabule bubnovali kvapky neskorého jesenného dažďa. Vôbec sa mi nechcelo vstať a ísť do školy. Nemala som na to náladu. Hodiny ukazovali niečo po pol šiestej ráno. Škola mi začínala až sedem štyridsaťpäť. Budík mal zvoniť až o pol siedmej. Ale pocit úzkosti mi nedovolil spať. Zasvietila som malú lampu a spod vankúša vytiahla tri papiere. S rovnakým rukopisom, s rovnakým podpisom. Už len pre tie listy som vstala a našla dôvod prečo prekonať moju lenivosť.

Timea sa opierala o skrinku na školskej chodbe a pozorne sledovala každého chalana. Z tašky som vytiahla kľúče a odomkla svoju skrinku. Vytiahla som z nej hrubú učebnicu fyziky.
"Tak čo našla si niekoho? " opýtala som sa Timei, keď sa na mňa konečne pozrela.
"Nula bodov. Zatiaľ nič. Existuje vôbec ten chalan? "
"Neviem! " vyskočila som, keď som si do skrinky zabuchla prst. "Dočerta! Ale niečo viem s absolútnou presnosťou. " Timea sa na mňa pozrela súcitnym pohľadom.
"Viem to, že teraz máme fyziku. A ja som si zabudla vziať tričko s výstihom. " Timea sa zasmiala. Vedela, že z fyziky som totálne dutá a jediné čo zaberie na fyzikára je výstrih.

Po otrasnej hodine fyziky, mimochodom dostala som štvorku, som sa predierala masou tiel k učebni nemčiny. Nemčinu mám  každý deň, možno preto sa mi tak zhnusila. Bingo v učebni bol akýsi chalan a práve si bral veci práve zo zadnej lavice, v ktorej som sedela. Srdce mi tĺkol až kdesi v krku a prestávala som dýchať. 'Pane Bože! Čo ak je to on?  Čo mám robiť?' Keď prechádzal okolo mňa pozrel sa za mňa a usmial sa. Úsmev som mu opätovala. Ale v tej chvíli to vyzeralo ako nepodarená grimasa. Pozorovala som ho až pokiaľ nevyšiel z dverí. Vo dverách sa s ním takmer zrazila Timea. Vyvalila na ňho oči a otvorila ústa. Zrakom skákala zo mňa na ňho a naopak. Nahla som sa cez lavicu a hľadala list. Nič.
"Musím byť trpezlivá. Veď prešla iba prvá hodina. " posmelovala som sa.
"Tak ako? " pipla Timea.
"Nič. "
"Určite? " zložila si ruky na hrudi.
"Sto percentne. " hodila som sa na stoličku.
"Ja len, že opis toho tvojho princa, dokonale sedel na toho chalana, ktorý práve odišiel. " ukázala na dvere.
"Prosím ťa netrep!" vtedy som nahmatala kus papiera.
"Heureka! Chalan sa ozval. "zvýskla Timea. "Vsadím krk na to, že ten list tu nechal ten chalan, ktorý odchádzal. "
"Netáraj možno je tu od včera. " uvažovala som. Roztrasenými prstami som roztvorila list.

Moja princezná <3

Viem, ako často človek v živote prehráva. No prehra je cennejšia ako víťazstvo. Každým víťazstvom sa stávaš istejšou, a každou prehrou silnejšou. Viem, ako sa snažíš robiť všetko správne. Je to ťažké, ale ľudia si musia uvedomiť, že nemôžeš byť v každej oblasti perfektná. To nikto. Víťazstvo Boha nad hriechom bolo perfektné! Zbavili sme sa pút, a sme freedom! :-D. Prehrať v láske neznamená nevedieť milovať, či nebyť milovaným. Je to príležitosť naučiť sa milovať vrúcnejšie, a svojich najbližších si vážiť. Taktiež sa musíš naučiť mať rád svojich nepriateľov.  Ak toto zvládneš tak si víťaz!  Tak ako Ježiš, keď zomrel za nás. Zomrel, lebo nás miloval.
Svet nás posudzuje podľa toho čo vidí, a počuje. Svet má svoje vlastné kritériá na výzor a správanie. Ale On nám vidí do srdca. Ak chceš v závode so svetom vyhrať, musíš zjednodušiť svoj život, a zbav sa bremena, ktoré ťa ťaží, a ktoré ti nedovolí  voľne dýchať!!! Áno, niekedy sa na ceste za víťazstvom potkneš a spadneš, ale ver, že som tu pre teba, aby si sa zdvihla. Moje ruky ťa vždy zdvihnú a budú pri každom tvojom páde. Koľkokrát spadneš, toľkokrát ťa zdvihnem. Koľkokrát spadneš do hriechu a bahna tohto sveta, toľkokrát ťa Ježiš postaví na nohy. Ver mi! Jeho víťazstvo nad hriechom a smrťou je aj našim víťazstvom!!! 
NEVRAV, že stále prehrávaš. Lebo v každom z nás je víťaz! Zvíťazíme nad všetkým.
Slovo 'veriť ' sa nespája len s vierou v Boha, ale aj s vierou v najbližších a v samej seba. Ver si, lebo si víťaz!
Koruna, ktorú si máš nasadiť je koruna úsmevu. Úsmev poháňa svet. Kde je úsmev, tam je dobro,kde je dobro, tam je láska a kde je láska, tam je Boh.
Vravela si, že nie si sentimentálna, len smutná. Ale, občas je sentiment lepší, ako smútok.
Moja milovaná princezná, ty zvíťazíš za každých okolností. Zvíťazíme spolu. Čítať tvoje listy je čím ďalej krajšie a krajšie. Prvý bol ako výkrik do tmy. No každý ďalší mi otvára ďalšie dvere do tvojej duše, a do tvojho srdca.
A ešte niečo nezáleží na dĺžke listu, ale na jeho obsahu.
A ešte niečo :-D. Dnes som ťa videl. Mala si zelený sveter a okolo krku červenú šatku. Vyzerala si ako škriatok zo severného pólu :-D Úsmev sa ti vytratil z tváre.  Vyzerala si byť nervózna ako z nejakej skúšky. Čo som ti však povedal?  Buď statočná!  Všimol som si ťa však neskoro. No predsa som ťa v dave našiel. Moja družka, moja priateľka, moja princezná si víťaz.
Och, ako zlato žiari tvoj vlas,
ako dozretý k zemi sa kloniaci klas.
Oči ako oriešok,
mi spôsobili šok!
Tvoja utrápená duša volá
aby si statočnou bola.
Tvoje čisté slová ukážu,
čo ľudia nám vedieť zakážu.
Nepoznáme svoje svety,
mám pre teba kvety.
Poznám kľučky tvojho písma,
vravia ticho 'isma'.
JA SOM TU A VŽDY,BUDEM!

S láskou
                   Tvoj princ
P.S. 'Isma' znamená objatie. To slovíčko som často používal ako malý špunt :-D

On ma videl?! Áno, videl ma včera. Včera som vyzerala ako Santou pomocník. Tá báseň ma nesmierne dojala. Bola len a len pre mňa. Znova mi dal silu a teraz viem, že som víťaz! 
"Klobúk dole pred chalanom. " pochválila list Timea "Poviem ti Jani, chalan je trieda. " usmiala sa. A ja som stále v duchu čítala jeho slová 'dnes som ťa videl '. On už ma pozná, dokáže ma nájsť. No čo ak so mnou nebude spokojný? Alebo ja nebudem spokojná s ním?  Nie!  Toto musí ostať iba v rovine písania. On musí ostať mojím snom, o ktorom sa mi bude snívať, každú jednu noc.

Listy Od Tvojho Princa Milovanej Princeznej Where stories live. Discover now