" ဟင့္ .. Xing ah .. အီးးး ... "
Yixing .. ဆိုဖာေပၚမွာ ငုတ္တုတ္အိပ္ေပ်ာ္ေနတုန္း.. နားထဲ ေ၀ေ၀ဝါးဝါး ၾကားလိုက္တဲ့ .. Jun ငိုသံေၾကာင့္ .. ဆတ္ခနဲ .. လန္႔နိုးသြားၿပီး.. မ်က္လံုးကို ဖြင့္ၾကည့္မိေတာ့ ..
အိပ္ယာေပၚတြင္ .. ေကြးေကြးေလး လွဲအိပ္ေနရင္း .. တအင့္အင့္ ရႈိက္ေနေသာ .. Jun ..
" Jun .. ဘာျဖစ္တာလဲ ..
ေနမေကာင္းလို႔လား .. တစ္ေနရာရာက နာလို႔လား .. "" Xing ah!!!!!!! အီးးးးးးးးးးးးးးး "
Xing သုတ္သုတ္ပ်ာပ်ာ ျဖစ္သြားရင္း .. jun နားေလးကို အေျပးသြားေတာ့ .. jun က Xing ကို ျမင္မွ .. ပိုလို႔ေတာင္ ေအာ္ငိုေတာ့ေလသည္ ..
" နာေနတာလား.. တစ္ေနရာရာက..
ဒါမွမဟုတ္.. ေခါင္းကိုက္လို႔လား.. jun ..
ေျပာပါဦး.. ဟင္.. "အိပ္ေနတဲ့ ကိုယ္ေသးေသးေလးကို အတင္းဆြဲထူရင္း.. xing အသာေမးေတာ့.. jun အငိုရပ္သြားေပမဲ့.. နီရဲေနတဲ့ မ်က္နွာေလးက မဲ့ေနတုန္း..
" Jun အိမ္မက္ဆိုးမက္လို႔လား..
ဟုုတ္လား.. jun ေၾကာက္လို႔ ေအာ္ငိုတာလား..
ဟုတ္လား.."နီရဲေနတဲ့ ယုန္ပိစိေလးရဲ႕ မ်က္နွာေပၚက မ်က္ရည္ေတြက သူအသာ ပင့္သုတ္ေပးလိုက္ရင္း .. ကေလးေခ်ာ့သလို ေမးမွ.. jun က ေခါင္းေလးတရစပ္ ၿငိမ့္ျပရွာသည္..
" Ar.. jun က ဂန္းစတားေလးဆို..
ဂန္းစတားက .. မေၾကာက္ရဘူးေလ..
အိမ္မက္က အျပင္မွာ ျဖစ္တာမွ.. မဟုတ္ပဲ.. "အိပ္ထားတာမို႔ စုတ္ဖြာေနတဲ့ ဆံႏြယ္ေလးေတြကို သူအသာဖြရင္း .. ခပ္တိုးတိုးေျပာေတာ့ .. ဂ်စ္တိုက္ခ်င္ေနပံုရေသာ.. jun မ်က္နွာေလးက အလိုလိုမဲ့သြားရင္း.. အိခနဲ .. မ်က္ရည္ေတြ၀ိုင္းတက္လာျပန္ေရာ..
" ဟာာ.. jun.. မငိုနဲ႔ေတာ့..
မငိုနဲ႔ေတာ့.. မနက္က်ရင္.. ေခါင္းေတြကိုက္ေနလိမ့္မယ္.. "
YOU ARE READING
" My Baby Gangster "
Fanfictionဂန္းစတား တအားျဖစ္ခ်င္တဲ့ ယုန္ေပါက္ေလးနဲ႔ တကယ့္ဂန္းစတားႀကီး ကိုကိုသိုး တို႔ ေတြ႕ဆံုၾကတဲ့အခါ...