" ေဟ်ာင့္.. မင္း ငါ့ကို မယွဥ္နိုင္ဘူးမလား..
က်န္းး.. ၾကည့္စမ္း.. "ေခါင္းမေထာင္နိုင္ေအာင္ ယိုင္ေနတဲ့ .. Hwa ဘက္ကို.. လက္ညိဳးေလး႐ြယ္ကာ.. တဟားဟားရယ္ေမာေနေသာ.. Xing ကို ၾကည့္ၿပီး.. Xing နဲ႔ Hwa အလည္မွာထိုင္ရတဲ့... jun က.. စိတ္ပ်က္လက္ပ်က္ ပံုစံေလးနဲ႔.. ေခါင္းေလးအသာရမ္းသည္..
ျဖစ္ပံုက သည္လုိရယ္..
Hwa က အိမ္ကို အလည္လာရင္း.. Yixing နဲ႔ နွစ္ေယာက္သား.. တစ္ေယာက္ကို တစ္ေယာက္.. သူသာတယ္.. ကိုယ္သာတယ္.. စကားလုေျပာၾကရင္း.. soju ကို ဘယ္သူက အေသာက္နိုင္ဆံုးလဲဆိုတာ.. ၿပိဳင္တာတဲ့ေလ..အခုလည္း.. ယုန္ပိစိ ကို အလည္မွာထားၿပီး..
Soju ဆိုင္မွာ.. တစ္ေယာက္ငါးပုလင္းစီနဲ႔ .. ေခါင္းငိုက္စိုက္ျဖစ္ေနၾကၿပီ.. ဟိုယုန္ပိစိက မရမကရုန္းၿပီး.. မလိုက္ခ်င္ပါဘူးဆိုေတာ့လည္းမရ.. နွစ္ေယာက္သားအတင္းကို မခ်ီေခၚလာၾကတာ.." xing လို႔!!..
Jun ပ်င္းလာပါၿပီဆိုေန .. "ၾကာေတာ့.. ဟိုကေလးက .. နႈတ္ခမ္းစူၿပီး.. စိတ္လုပ္ခ်င္ေနရွာၿပီ.. ဒါေတာင္..
သူ႔ အခ်စ္ေတာ္ ဂန္းစတားႀကီးက .. မူးၿပီး.. soju ပုလင္းကို... သူ႔ယုန္ပိစိအမွတ္နဲ႔.. အဖက္ေကာင္းေနဆဲ..Lee Hwa လား..
ဟုတ္ကဲ့ .. သူက ပိုဆိုးတယ္ခင္ဗ်...
ပါးစပ္ထဲ ဆိုဂ်ဳသံုးပုလင္းေလာက္ ၀င္သြားကတည္းက..
" ငါ ၀မ္းနည္းတယ္.. ၀မ္းနည္းတယ္.. " ဆိုၿပီး.. ရွိရွိသမွွ် အမည္မသိရေလေသာ.. သူ႔ex ေတြ တတၿပီး..
မႀကီးမငယ္ ေအာ္ငိုတာ ေအာ္ငုိတာ ဆိုတာ.. အခုထိေတာင္ ရွိုက္ေနေသး..ၾကာလာေတာ့.. ဒီနွစ္ေယာက္ၾကားေနရတာ.. junလည္း စိတ္ညစ္ရွာၿပီေလ.. ျပန္ၾကရေအာင္ ဆိုေတာ့လည္း.. ဘယ္သူ႔မွ ေခၚမရနဲ႔ ..
" ေတာ္ၿပီ.. ေနခ်င္သလိုေနခဲ့ၾကေတာ့!
Jun ျပန္ၿပီ! "၀ုန္းခနဲ... စားပြဲခံုကို ထု.. မတ္တပ္ထရပ္လိုက္ရင္း.. ခပ္က်ယ္က်ယ္ထြက္လာတဲ့.. jun ေအာ္သံ..
ေဘာက္ဆတ္ေဘာက္ဆတ္ ေျခလွမ္းေတြနဲ႔.. ေနရာကေန.. ခ်ာကနဲ လွည႔္ထြက္သြားတဲ့ .. ယုန္ေပါက္ေၾကာင့္.. Zhang yixing ခမ်ာ.. ခုနက မူးေနတာေလးေတာင္.. ၾကက္ေပ်ာက္ငွက္ေပ်ာက္...!
KAMU SEDANG MEMBACA
" My Baby Gangster "
Fiksi Penggemarဂန္းစတား တအားျဖစ္ခ်င္တဲ့ ယုန္ေပါက္ေလးနဲ႔ တကယ့္ဂန္းစတားႀကီး ကိုကိုသိုး တို႔ ေတြ႕ဆံုၾကတဲ့အခါ...