" jun ေရာ.. "
ဒီေန႔ေလးက... ယုန္ေပါက္စရဲ႕ ေက်ာင္းပိတ္ရက္ေလးမို႔.. ရွိသမ်ွ အလုပ္ေတြကို.. sehun နဲ႔ chanyeol လက္ထဲထိုးထည့္ခဲ့ၿပီး.. ရုံးကေန.. အျမန္ျပန္လာမိပါတယ္.. ေက်းဇူးရွင္ေလးက အရိပ္အေရာင္ေတာင္မေတြ႕.. ။
" မနက္စာ စားၿပီးကတည္းက.. ဆင္းမလာေသးပါဘူး ...သခင္ေလး.. "
အိမ္အကူေကာင္မေလးရဲ႕ စကားေၾကာင့္.. သိလိုက္ရတာက. ဒီကေလး ေကာက္ရင္ေကာက္.. မေကာက္ရင္ တစ္ေနေနရာရာမွာ ၿငိမ္ကုတ္ၿပီး.. ျပသနာရွာေနၿပီဆိုတာပါပဲ..
" ယုန္ပိစိ.. "
necktie ေတာင္ မျဖည္နိုင္.. ေလွကားေပၚကို ... အျမန္ေျပးတတ္မိရင္.. jun ရွိရာ အခန္းတံခါးကို ဆြဲဖြင့္မိေတာ့.. မႊန္ထူေနတဲ့ အေမႊးနံ႔ေတြက .. ေထာင္းခနဲ..
" ဟာ.. junnnie .. "ေပါင္ဒါမႈန္႔ျဖဴျဖဴေတြ.. ျပန္႔က်ဲေနတဲ့ .. မွန္တင္ခံုေဘးက.. ၾကမ္းျပင္ေပၚမွာ.. ျဖစ္သလို ထိုင္ေနတဲ့ ယုန္ေပါက္က .. yixing ၀င္လာတာမွ ေမာ့မၾကည့္နိုင္.. ေခါင္းအေသအေၾကငံု႔ထားရင္း.. suncream ဘူးကို ေျခစုံကန္ဖြင့္ေနရွာတာ..
" ကဲ.. junmyeon ေလး..
ရစရာမရွိေအာင္ ဆိုးထားျပန္ၿပီၾကည့္စမ္း.. "necktie ကို.. အသာေျဖေလ်ာ့.. အေပၚ၀တ္ ကုတ္ပါ ကုတင္ေပၚ ပစ္တင္လိုက္ရင္း.. ရွပ္အက်ီၤအျဖဴကို.. တံေတာင္ဆစ္နားထိ...လက္ေခါက္ကာ.. အနည္းငယ္ မာန္မွ.. ဟိုကေလးက.. သူ႔ကို အဖက္လုပ္ေမာ့ၾကည့္ရွာတယ္..
မ်က္လံုး၀ိုင္း၀ုိင္းေလးေတြနဲ႔ ၾကည့္လာတဲ့ မ်က္နွာေလးကို.. ဆူမယ္လို႔ စိတ္ဆံုးျဖတ္ၿပီး.. ရင္ဆိုင္ျပန္ၾကည့္မိေလေတာ့..နွာသီးထိပ္ဖ်ားေလးေတြထိ...ေပပြေနတဲ့ ေပါင္ဒါမႈန္ျဖဴျဖဴေလးေတြက.. ဟိုတစ္စ.. သည္တစ္စနဲ႔ .. yixing မုတ္ဆိတ္ရိပ္တဲ့ shaving cream ေတြနဲ႔ ေမးစိအဖ်ားေလးကို.. စနစ္တက် သုတ္ထားေသးတာ...
KAMU SEDANG MEMBACA
" My Baby Gangster "
Fiksi Penggemarဂန္းစတား တအားျဖစ္ခ်င္တဲ့ ယုန္ေပါက္ေလးနဲ႔ တကယ့္ဂန္းစတားႀကီး ကိုကိုသိုး တို႔ ေတြ႕ဆံုၾကတဲ့အခါ...