" ေျပာပါဦး.. ဘာလုိ႔ တစ္ေယာက္တည္း ျဖစ္ေနတယ္ ဆိုတဲ့ကိစၥ.. "
Xing .. jun ခႏၶာကိုယ္ေလးကုိ.. ေက်ာပိုးကာ.. လမ္းေလွ်ာက္ေနရင္း.. ခပ္တိုးတိုးေလးေမးေတာ့.. ေက်ာေပၚမွာ လႈပ္စိလႈပ္စိ လုပ္ေနတဲ့ အေကာင္ေလးက.. ဆတ္ခနဲ ၿငိမ္သြားသည္...
" ဆူမွွာလား.. "
လည္ပင္းအနားစပ္ကို.. နႈတ္ခမ္းပါးေလးနဲ႔ ထိကာ ထိကာ.. စကားေျပာေနေသာ.. ေကာင္ေလး..
သူေတာ့ မသိေပမဲ့.. xing ေတာ့ အသည္းယားလွပါတယ္.." မဆူဘူး.. ေျပာ.. "
ေက်ာေပၚကေန .. အနည္းငယ္ေလွ်ာက်ေနေသာ.. ေကာင္ေလးကို.. ဆတ္ခနဲ ျပန္ေျမႇာက္တင္ရင္း ေျဖေတာ့.. ယုန္ပိစိက လန္႔သြားဟန္ .. Omma လို႔ တစ္ခ်က္ေအာ္ၿပီး.. Xing လည္ပင္းကို အတင္းဆြဲထားျပန္သတဲ့ ..
ၾကည့္ရတာ.. သူ႔ကို လႊတ္ခ်လိုက္မွာ စိုးလို႔ ထင္ပါရဲ႕..
" hunnie နဲ႔ အတူတူ.. ေတာ့ပူကီသြားစားမလို႔ပါ..
လမ္းမွာ.. jun က ဟိုၾကည့္ သည္ၾကည့္နဲ႔ .. ေလွ်ာက္သြားရင္း.. hunnie ကို ေပ်ာက္သြားတာ.. ဟီး..
အိမ္ကို မျပန္တက္လို႔ အဲ့မွာ ထိုင္ေနတာ.. "Jun ဆီက .. ေသးေသးေလးထြက္လာတဲ့ အေျဖစကားေၾကာင့္ .. xing စိတ္ပူသြားတာေတာ့အမွန္..
ေနာက္တစ္ခါ.. သည္လိုေလွ်ာက္သြားရင္း.. hwa တို႔နဲ႔ ေတြ႕သြားရင္ ဒုကၡ.." ဆိုးလိုက္တဲ့ ေကာင္ေလး.. "
Xing ဘာမွဆက္မေျပာပဲ.. ခပ္တိုးတိုး႐ြတ္လိုက္ေတာ့.. ေက်ာေပၚက ေကာင္ေလးက Xing စကားကို အာရံုမရွိဟန္.. သူ႔လက္ေသးေသးေလးေတြနဲ႔ .. xing နား႐ြက္ေလးကို တို႔ကာ ထိကာ ေဆာ့ေနသည္ေလ..
တစ္ခါတစ္ခါ.. ဆံပင္ေတြကို.. ဟိုဟ္ိုသည္သည္ လိမ္ကာ ေဆာ့လိုက္ေသး.. သူ စိတ္မရွည္လာတဲ့ အခါ ဆိုရင္ေတာ့.. xing ေက်ာကို ကုန္းကိုက္ပါလိမ့္မယ္.. ဒါဟာ.. jun ငယ္ငယ္ကတည္းက.. လုပ္ေနက် အက်င့္တစ္ခု..
" jun.. "
" အင္.. အင္.. "
" xing နဲ႔ ဘယ္တုန္းက စေတြ႕တာလဲ .. မွတ္မိလား.. "
CITEȘTI
" My Baby Gangster "
Fanfictionဂန္းစတား တအားျဖစ္ခ်င္တဲ့ ယုန္ေပါက္ေလးနဲ႔ တကယ့္ဂန္းစတားႀကီး ကိုကိုသိုး တို႔ ေတြ႕ဆံုၾကတဲ့အခါ...