" ဟာ.. jun ..
ၾကယ္သီး ေသခ်ာတပ္ေလကြာ.. "Xing တစ္ေယာက္ .. မနက္စာေပါင္မုန္႔ကို ေအးေဆးဝါးေနတုန္း.. ေလွကားေပၚကေန ပ်ာယာပ်ာယာ နဲ႔ ၀ုန္းဒိုင္းဆင္းလာတဲ့ Jun ကို ျမင္ျမင္ခ်င္း .. Xing မ်က္ေမွာင္ၾကဳပ္ရင္း ခပ္တိုးတိုးေျပာမိေလသည္..
ေျပာလို႔သာေျပာရသည္..
ၾကယ္သီးသံုးလံုးေလာက္ျပဳတ္ေနေသာ.. အက်ီ္ဟၿပဲနဲ႔ ယုန္ေပါက္ကေတာ့ .. Xing စကားကို .. ၾကားဟန္မတူ.. ပခံုးကေန.. ေဘးတစ္ေစာင္းခ်လြယ္ထားတဲ့ ေက်ာပိုးအိပ္ကိုသာ.. အတင္းစိတ္၀င္တစား ..
ဘာေတြ ငံု႔ကာရွာေနမွန္းမသိ.." xing .. မစားနဲ႔ေတာ့ ..
ေက်ာင္းေနာက္က်ေနၿပီ.. pali pali... သြားၾကစို႔ .."Xing သက္ျပင္းခ်ကာ.. ပိစိကို မနိုင္ဘူးဆိုတဲ့ သေဘာနဲ႔
စားပြဲေပၚက ႏြားနို႔ခြက္ကို .. ခပ္ျမန္ျမန္ေမာ့ခ်ေနတုန္း..
မ်က္လံုးက လွစ္ခနဲ ျမင္လိုက္ရသည္က.. မီးဖိုေခ်ာင္ေပါက္၀ကေန .. Jun ကို ခိုးၾကည့္ေနၾကေသာ.. အိမ္အကူေကာင္မေလးတစ္ခ်ိဳ႕ ..စိတ္က .. ေထာင္းခနဲ .. ေဒါသထြက္သြားရေလကာ..
Jun ကို လွမ္းၾကည့္မိေတာ့.. ကိုယ္ေတာ္ေခ်ာက.. ျဖဴလႊေနေသာ.. ရင္ဘတ္ကိုဖံုးဖို႔ရာ.. အက်ီၤၾကယ္သီးကို တပ္ဖို႔ စိတ္ကူးရွိဟန္မတူ.." Jun... ၾကယ္သီးတပ္ဆိုေန.. "
" ဟာ.. Xing ကလည္း .. ဒီမွာၾကည့္ .. "
စိတ္မရွည္ေတာ့သလို.. မ်က္ေမွာင္ေလးတစ္ခ်က္နွစ္ခ်က္.. အသာခ်ိဳးျပရင္း.. သူ႔ပုခံုးေပၚက ေက်ာပိုးအိပ္ကို ဘုတ္ခနဲ .. ပစ္တင္လိုက္ေသာ.. ယုန္ေပါက္ေၾကာင့္..
Xing ေယာင္နနနဲ႔ ေမာ့ၾကည့္မိေတာ့ ..ေက်းဇူးရွင္က .. သူ၀တ္ထားတဲ့ ၾကယ္သီးျပဳတ္ရွပ္အျဖဴေလးကို.. လက္ညိဳးေလးနဲ႔ ပုခံုးသားျဖဴျဖဴေလးေတြပါ ေပၚေအာင္အထိ.. အသာဆြဲၿဖဲျပရင္း.. Xing က္ို .. မ်က္စိတစ္ဖက္မွိတ္ျပသည္ေလ..
" အဲ.. "
" ၾကည့္ .. ဘယ္လိုလဲ .. Xing ..
Kim JunMyeon က Sexy က်တယ္မလား.. "
ESTÁS LEYENDO
" My Baby Gangster "
Fanficဂန္းစတား တအားျဖစ္ခ်င္တဲ့ ယုန္ေပါက္ေလးနဲ႔ တကယ့္ဂန္းစတားႀကီး ကိုကိုသိုး တို႔ ေတြ႕ဆံုၾကတဲ့အခါ...