" Yi.. "
အိမ္ထဲသို႔ ၀င္၀င္ခ်င္း.. ဧည့္ခန္းထဲမွာ.. Tv ၾကည့္ေနတဲ့ Chanyeol ဆီက.. အလန္႔တၾကား ထြက္လာတဲ့ အသံေၾကာင့္ .. yixing နႈတ္ခမ္းေပၚ လက္ညိဳးတင္ကာ.. အသံမထြက္ဖို႔ .. ဟန္လုပ္ျပလိုက္ရသည္ေလ..
မဟုတ္ရင္.. T.V ၾကည့္ေနတဲ့ sehun ပုခံုးေပၚမွာ ေခါင္းေလးမွီရင္း အိပ္ေပ်ာ္ေတာ့မလို.. မ်က္လံုးေလး စင္းေနတဲ့ jun လန္႔နိုးသြားမွာ စိုးလို႔.. ။
" ရရဲ႕လား.. hyung .. "
လက္ေမာင္းက.. အ၀တ္ျဖဴစည္းထားတဲ့.. ဒဏ္ရာကို.. စိုးရိမ္တႀကီး ၾကည့္ကာ.. ေျပာတဲ့ chanyeol ရဲ႕ ခပ္တိုးတိုး စကားကို.. ေခါင္းတစ္ခ်က္ ဆတ္ျပရင္း.. sehun ကို မွီတြယ္ေနတဲ့ ယုန္ေပါက္ေလးကို.. ဆြဲခ်ီမေတာ့.. sehun က အလန္႔တၾကား လွမ္းထိမ္းေပးရွာသည္..
" hyung .. ဒဏ္ရာႀကီးနဲ႔ .. "
" ရတယ္.. sehun..
jun ကို.. hyung ခ်ီသြားလိုက္မယ္.. မင္းတို႔လည္း နားေတာ့ေလ.. "ပင္ပန္းေနတဲ့ စိတ္ေၾကာင့္.. ဘာမွလည္း ဆက္မရွင္းျပခ်င္.. စကားကို အျမန္အစျဖတ္ရင္း.. jun အခန္းရွိရာ.. ဒုတိယထပ္ကိုပဲ.. တက္လာမိေတာ့.. ဧည့္ခန္းထဲမွာ က်န္ခဲ့တဲ့ sehun နဲ႔ chanyeol ေတာ့ .. အူလည္လည္ျဖစ္ေနမွာ အမွန္..
" အင္း.. xing .. "
ေနရာအေ႐ြ႕အေျပာင္း ေၾကာင့္လားမသိ..
မ်က္လံုးေလး ပြင့္လာတဲ့.. jun က ရင္ခြင္ထဲကေန.. လႈပ္လႈပ္႐ြ႐ြျဖစ္လာရင္း.. yixing ခါးကို.. ပိုသိုင္းဖက္ကာ.. ေခါင္းေလးတိုး၀င္လာေလသည္.." jun နိုးသြားလား.. "
ေစ့ရံုေလးေစ့ထားတဲ့ အခန္းတံခါးကို.. ကိုယ္ေစာင္းနဲ႔ ခပ္ျဖည္းျဖည္း တိုက္၀င္လိုက္ရင္း.. အိပ္ယာေပၚခ်ေပးေတာ့.. jun က ကေလးမ်ားလို.. တအင့္အင့္အသံျပဳရင္း.. မ်က္လံုးေလး ျပန္စင္းသြားျပန္ေရာ..
" Xing na .. keke.. ~ "
မ်က္လံုးေလး မဆိုစေလာက္ ျပန္ပြင့္လာရင္း.. သူ႔ေဘးမွာ.. မတ္တပ္ရပ္ေနမိတဲ့ xing ဆီကို.. လက္ညဳိးေလး လွမ္းထိုးကာ.. ခ်စ္စဖြယ္.. တခစ္ခစ္ရယ္ေနေသာ.. ယုန္ပိစိက.. ဘာေတြကို ဘယ္လိုသေဘာက်ေနမွန္းမသိ..
VOCÊ ESTÁ LENDO
" My Baby Gangster "
Fanficဂန္းစတား တအားျဖစ္ခ်င္တဲ့ ယုန္ေပါက္ေလးနဲ႔ တကယ့္ဂန္းစတားႀကီး ကိုကိုသိုး တို႔ ေတြ႕ဆံုၾကတဲ့အခါ...