" မုန္..မုန္လာဥ .."
" ကန္စြန္း႐ြက္.. "
" အင္.. အင္.. ဘာရွိေသးလဲ.. "
သူ႔အရပ္နဲ႔ လြတ္ေနတဲ့ ဒန္းေလးေပၚကေန.. ေျခေထာက္ကေလး တြဲေလာင္းခ်.. ေဘာပင္ကို ပါးစပ္နဲ႔ ကိုက္... စာအုပ္ကို ေပါင္ေပၚတင္ရင္း .. ပန္းၿခံထဲမွာ..
ထူးထူးဆန္းဆန္း စာလုပ္ေနေသာ.. ယုန္ေပါက္..မလုပ္လို႔လည္း.. မရ..
စာေမးပြဲက .. နီးလာၿပီေလ.." ရွိေတာ့ဘူး ... ၿပီးသြားေရာပဲ..
ေဟာ.. အခု... မိသားစုအေၾကာင္းတဲ့.. "" အင္း... ဘယ္သူ႔အေၾကာင္းေရးရင္ေကာင္းမလဲ...
papa ရယ္.. mama ရယ္..
Sehunnie ရယ္.. jun ရယ္.."နာမည္ေတြ တစ္ခုၿပီးတစ္ခု ႐ြတ္ရင္း တျဖည္းျဖည္း မ်က္နွာေလးမဲ့လာေသာ.. jun က .. မ်က္ေမွာင္ေလး ၾကဳပ္ရင္း နႈတ္ခမ္းေလးစူလာသည္.. ၿပီးေတာ့ စိတ္ဓာတ္က်သြားသလို.. ဟူးခနဲ သက္ျပင္းေလးခ်ကာ..
ေခါင္းေလး ငိုက္စုိက္ျဖစ္သြားရင္း.." ေနပါဦး.. jun ႔ အမ်ိဳးေတြက ဘာလို႔ အဲ့ေလာက္ထိမ်ားရတာတုန္း .. အာာားးး ရူးေတာ့မွာပဲ.. "
ယုန္ပိစိဆီက.. ပြစိပြစိအသံၾကားလို႔.. xing သစ္ပင္ေရေလာင္းေနရင္းနဲ႔မွ.. လွမ္းၾကည့္ေတာ့.. ဟိုကေလးက တကယ့္ကို အတည္ေပါက္ စိတ္ညစ္ေနဟန္..
" အခုေတာ့.. စာေတြအမ်ားႀကီး ေရးရေတာ့မယ္.. ဟင့္"
ထြက္လာၿပီ.. အသံေလးက ..
အခုမွ.. စာလုပ္တာ နာရီ၀က္ေတာင္ မျပည့္ေသး..
Xing ေခါင္း အသာရမ္းရင္း.. မသိခ်င္ေယာင္ေဆာင္ကာ.. ေရဆက္ေလာင္းေနေတာ့.. jun ဆီက အသံက ၿငိမ္သြားျပန္ေရာ..ေအာ္.. စာေလး ဆက္လုပ္ေနၿပီအထင္နဲ႔ .. လွည့္အၾကည့္..
အမေလးေလး.. ယုန္ပိစိက.. ဒန္းေပၚလဲွခ်ရင္း.. ဖိနပ္စီးမထားတဲ့ ျဖဴစြတ္စြတ္.. ေျခေထာက္နွစ္ေခ်ာင္းမိုးေပၚေထာင္ထားေသးတာ.. စာအုပ္ကိုလည္း.. လက္နဲ႔ ေျမႇာက္ၾကည့္လိုက္.. မ်က္နွာထဲ၀င္သြားေတာ့မတပ္.. ျပန္ဆြဲခ်လိုက္နဲ႔.. စာက်က္ပံုက တစ္မ်ိဴး :3
YOU ARE READING
" My Baby Gangster "
Fanfictionဂန္းစတား တအားျဖစ္ခ်င္တဲ့ ယုန္ေပါက္ေလးနဲ႔ တကယ့္ဂန္းစတားႀကီး ကိုကိုသိုး တို႔ ေတြ႕ဆံုၾကတဲ့အခါ...