Yixing .. ကားကို အလွ်င္စလို လမ္းေဘးရပ္ကာ.. ပလက္ေဖာင္းေပၚ ေျပးတတ္လာသည့္တိုင္ မ်က္နွာခ်င္းဆိုင္မွာ စာအုပ္ကိုင္ရင္း လမ္းေလွ်ာက္လာတဲ့ jun က သတိထားမိပံုမေပၚ ..
ဘယ္သတိထားမိမလဲ.. ေပါက္စက ေရွ႕မၾကည့္ပဲ.. မ်က္နွာက စာအုပ္ၾကည့္ၿပီး ေအးေအးလူလူ လမ္းေလွ်ာက္လာတာကိုး..
အထက္တန္းေနာက္ဆံုးနွစ္ ျဖစ္သြားကတည္းက .. ယုန္ေပါက္စက ဒီအက်င့္စြဲေနတာ.. ဘယ္လိုမွေဖ်ာက္ေပးလို႔မရ.. က်က္စရာ စာေတြက မ်ားၿပီ ဆိုပဲ..
တစ္ေယာက္ေယာက္ကို ၀င္တိုက္မွ.. ဒု.. ကၡ..
ေရာ္.. ေတြးတာေတာင္ မဆံုးေသး..
ရင္ဘတ္တည့္တည့္ကို ၀င္တိုက္ေတာ့မဲ့ ေပါက္စေၾကာင့္.. အသာမဖယ္ ေပးဘဲ ရပ္ေနေတာ့.." အင့္.. "
" အာ.. ဒီလူေတာ့ .. ဒီမွာ လူတစ္ေယာက္လံုး လမ္းေလွ်ာက္လာတာေတာင္ မျမင္ဘူးလားဗ်ာ.. "
သူ၀င္တိုက္လိုက္တာ ဘယ္သူလဲေတာင္ ေမာ့မၾကည့္ပဲ သူ႔နဖူးေလး သူပြတ္ကာ ေခါင္းငံု႔ရင္း ပြစိပြစိ႐ြတ္ေနတဲ့ jun ေၾကာင့္ .. အသည္းယားစြာ ပါးေလး လွမ္းဆြဲေတာ့ ေမာ့လာပါတယ္.. နႈတ္ခမ္းေလး စူၿပီး..
" အယ္.. xing ပဲ.. ဟီး.. jun ကို လာႀကိဳတယ္ေပါ့.. ဟုတ္လား .. "
ဘယ္သူလဲ သိသိခ်င္း ခ်က္ခ်င္း ၿပံဳးလာေသာ မ်က္နွာေလးနဲ႔ xing ကို ခ်စ္စဖြယ္ ရယ္ျပေလေသာ jun ဟာ တကယ့္ကို အေမာေျပေဆး..
ခါတိုင္းဆို အိမ္နဲ႔ ေက်ာင္းနဲ႔က သိပ္မေ၀းတာမို႔ jun က လမ္းေလွ်ာက္ျပန္ေနက်ရယ္ပါ..
ဲဒါေပမဲ့ .. ဒီကေန႔ေလးေတာ့ .. ဒီယုန္ပိစိေလးကို မေနနိုင္ မထိုင္နိုင္ လြမ္းေနရသည္မို႔ .. company ကေန .. ေက်ာင္းဆင္းခ်ိန္အမွီျပန္လာျခင္း.." ေဟာ.. မေျဖေတာ့ဘူးလား..
jun ကို လာႀကိဳတာလားဆိုေန.. "" မဟုတ္ပါဘူး .. ဒီေက်ာင္းက ေကာင္မေလးေတြ ေခ်ာတယ္ဆိုလို႔ လာၾကည့္တာ.. "
VOUS LISEZ
" My Baby Gangster "
Fanfictionဂန္းစတား တအားျဖစ္ခ်င္တဲ့ ယုန္ေပါက္ေလးနဲ႔ တကယ့္ဂန္းစတားႀကီး ကိုကိုသိုး တို႔ ေတြ႕ဆံုၾကတဲ့အခါ...