" ဟုတ္ကဲ့ ေတြ႕ရတာ ၀မ္းသာပါတယ္.. "
xing တစ္ေယာက္ မ်က္နွာခ်င္းဆိုင္မွာ.. ခပ္ေအးေအးထိုင္ေနေသာ.. လူကို ၿပံဳးကာ မိတ္ဆက္လိုက္ေတာ့.. တဖက္လူကလည္း .. ရင္းရင္းနွီးနွီးကို ၿပံဳးျပကာ.. ေခါင္းၿငိမ့္ေလသည္..
" ေဟ်ာင့္ .. jun.. အဲ့ဒါ မင္းလူႀကီးေပါ့ ဟုတ္လား.. "
ထိုလူရဲ႕ေဘးမွာ.. ထိုင္ေနတဲ့ jun နဲ႔ဆင္တူ ေက်ာင္းသား၀တ္စံုေလးနဲ႔ အသားညိဳညိဳသေယာင္ မ်က္ကြင္းညိဳေလးနဲ႔ ပန္ဒါပံုစံ ေကာင္ေလးက.. xing ေဘးက jun ကို မေက်မနပ္ၾကည့္ရင္းေျပာေတာ့..
မေခရွာတဲ့ ယုန္ေပါက္ဟာ.. xing လက္ေမာင္းကို ဘတ္ခနဲ.. ဆြဲမွီလိုက္ရင္း.. သူ႔ေရွ႕က အသားညိဳညိဳေကာင္ေလးက္ုိ နႈတ္ခမ္းစူျပသည္..
" zi ! စကားကို ဆင္ျခင္စမ္းပါ..
ဘာလူႀကီးလဲ .. ဒါ .. jun ရဲ႕ ကိုကို...
ဟုတ္တယ္မလား .. ေနာ႔ .. ကိုကို xing .. ေနာ႔ "မ်က္လံုးေလးက မိီးထေတာက္မတက္.. ေဒါသအေငြ႕ေလးေတြနဲ႔ .. zi ဆိုတဲ့ ေကာင္ေလးကို ျပန္စြာရင္း .. xing ဘက္ မ်က္နွာေလးလွည႔္ၾက့ည့္ရင္း.. ေခါင္းေလးနွစ္ခ်က္ၿငိမ့္ျပကာ.. ေထာက္ခံခိုင္းလိုက္ေသး..
Jun ေျပာျပခ်က္အရေတာ့.. သူ႔ သူငယ္ခ်င္း zi က သူ႔ခ်စ္သူဘဲႀကီးကုိ jun ကို ခနခန လာႂကြားလြန္းလို႔.. စိတ္တိုရသည္တဲ့ေလ..
အဲ့တာမို႔.. ရွိသမွ် ခြၽဲနည္းေပါင္းစံုနဲ႔ .. xing ကို ၅ မိနစ္တိတိ.. ျမဴစြယ္တိုက္ အဲေလ.. ခ်စ္သူအျဖစ္ဟန္ေဆာင္ေပးဖို႔ အကူညီေတာင္းျခင္းပင္...
ဒီက လူကလည္း.. ျငင္းဖို႔ေ၀းစြ.. သူမ်က္ေတာင္နွစ္ခါေလာက္ပုတ္ခတ္ပုတ္ခတ္ လုပ္ျပရင္ကို.. အရည္ေပ်ာ္ၾကသြားသူမို႔.. အလကားေနအလကား.. jun ေခၚရာသို႔ ကန္႔လန္႔ကန္႔လန္႔ပါလာရျခင္း..
" ကိုကို ဆိုေတာ့ .. ခ်စ္သူေပါ့ .. ဟုတ္လား..
zi နဲ႔ fanfan ကက်ေတာ့ေလ .. ေစ့ေတာင္ေစ့စပ္ေတာ့မွာ သ္ိလား.. သိလား.. "
ESTÁS LEYENDO
" My Baby Gangster "
Fanficဂန္းစတား တအားျဖစ္ခ်င္တဲ့ ယုန္ေပါက္ေလးနဲ႔ တကယ့္ဂန္းစတားႀကီး ကိုကိုသိုး တို႔ ေတြ႕ဆံုၾကတဲ့အခါ...