" ေဖာင္း... ေဖာင္းး "
အခ်က္နွစ္ဆယ္က်လုလုေသာ .. ေျခရင္းသို႔ လာစင္ေသာ.. နီရဲရဲေသြးတစ္ခိ်ဳ႕ေၾကာင့္ .. Yixing ေျခေထာက္ကို ခါကာ.. ေနာက္နည္းနည္းဆုတ္ကာ.. ရပ္ၾကည့္သည္အထိ.. Chanyeol ရဲ႕ လက္သံက က်မသြား..
" ေဖာင္းး.. ေဖာင္းး "
" Chan .. ေတာ္ေတာ့..
ဘယ္သူက ခိုင္းတာလဲ.. ငါ သိခ်င္တယ္.. "ေသြးအလူးလူးနဲ႔ လိွမ့္ကာ နာက်င္ေနဟန္ရေသာ.. sin ပံုစံက.. တစ္ခ်က္မွ မသနားစရာ ေကာင္းေသာ္ျငား.. xing အားနာပါးနာနဲ႔ ရပ္ခိုင္းလိုက္ရင္း အမိန္႔ေပးေတာ့.. chan က သူ႔ကို ရပ္ခိုင္းလိုက္လို႔သိပ္ေတာ့ မေက်နပ္ဟန္..
Xing .. ေခါင္းတစ္ခ်က္ယမ္းကာ.. လဲက်ေနေသာ.. sin နားကို ေလွ်ာက္လာေတာ့.. sin ခမ်ာ ေသြးအပ်က္ပ်က္ မ်က္နွာနဲ႔.. သူ႔ကို ေတာင္းပန္သလို ေမာ္ၾကည့္သည္..
" စိတ္ခ်.. ငါ မင္းကို မသတ္ေသးပါဘူး..
မင္းကို ခိုင္းတဲ့လူက ဘယ္သူလဲသိရင္ေပါ့ .. "Xing တျဖည္းျဖည္း sin နားထိုင္ခ်လိုက္ေတာ့.. ႀကိဳးတုပ္ခံထားရတဲ့ sin ခမ်ာ.. ရုန္းလို႔လည္း
မလြတ္နိုင္ရွာ..Xing စုတ္တစ္ခ်က္သပ္လိုက္ရင္း.. အိပ္ကပ္ထဲက .. မီးျခစ္ကို ထုတ္ကာ.. ျခစ္လိုက္ေတာ့.. အျပာႏုေရာင္ခံထားတဲ့ လိေမၼာ္ေရာင္ မီးလွ်ံွေလးက တလြင့္လြင့္ ...
" အခုေျပာမလား..
ဒါမွမဟုတ္.. မီးရႈိ႕ခံရၿပီး .. ေသခ်င္လား.. "" H... "
" ဘယ္သူ.. "
" hwa... hwa.. "
ေၾကာက္လန္႔တၾကားျဖစ္ေနတဲ့ .. sin က တစ္ကိုယ္လံုးတုန္ရင္ကာ.. အသက္ကို မနားတမ္းရွဴရင္းေျပာေနေလေတာ့.. တင္းခနဲ ျဖစ္သြားေသာ.. လက္သီးတစ္ဖက္နဲ႔ ေနရာကေန ဆတ္ခနဲ ထရပ္လိုက္ေသာ..xing ..
အေျခအေနကို.. သိဟန္ရေသာ .. chan က .. သူ႔ ဂုတ္ပိုးကို.. ဖိညစ္လိုက္.. ဆုတ္နယ္လိုက္လုပ္ေပးရင္း .. စိတ္ေျပေအာင္.. လုပ္ေပးရွာေပမဲ့ .. သူ႔ ေဒါသတို႔က ရပ္မသြား..
VOCÊ ESTÁ LENDO
" My Baby Gangster "
Fanficဂန္းစတား တအားျဖစ္ခ်င္တဲ့ ယုန္ေပါက္ေလးနဲ႔ တကယ့္ဂန္းစတားႀကီး ကိုကိုသိုး တို႔ ေတြ႕ဆံုၾကတဲ့အခါ...