yixing အတန္းခ်ိန္္မို႔္စာသင္ေနတုန္း.. တဂီးးဂီးးျမည္လာတဲ့ .. တယ္လီဖုန္း.. အတန္းေရွ႕က ဆရာ႕ကိုလည္း အားနာ.. ၀င္လာတဲ့ ဖုန္းကလည္း unknown number မို႔.. မကိုင္ဖို႔လုပ္ေနေပမဲ့ .. ထပ္ခါထပ္ခါ ေခၚေနေတာ့လည္း .. တစ္ဘက္က အေရးႀကီးပံုရေလသည္...
ဘယ္သူမလို႔ အဲ့ေလာက္ထိေခၚေနရ...
" Hello .. "
" zhang yixing လား မသိဘူးခင္ဗ်.. "
" ဟုတ္ကဲ့ ကြၽန္ေတာ္ပါ.. "
" ဆိုးလ္ရဲစခန္းကပါ..
အထက္တန္းေက်ာင္းသား Kim junmyeon ရဲ႕ အုပ္ထိန္းသူ အေနနဲ႔ လာေပးခ်င္ပါတယ္.. "" ခင္ဗ်ာ!! "
လန္႔ထိ္တ္သြားေသာ စိတ္အစံုနဲ႔ အတူ ၀ုန္းခနဲ.. မတ္တပ္ထရပ္လိုက္မိေတာ့.. ေရွ႕ခံုမွာ ထိုင္ငိုက္ေနေသာ Sehun နဲ႔ chan အျပင္
တစ္တန္းလံုး အာရံုက သူ႔ဆီ ေရာက္လာသလို.. စာသင္ရင္း လွည့္လာေသာ.. ဆရာကလည္း.. ဘာျဖစ္တာလဲဆိုတဲ့အၾကည့္မ်ိဳးနဲ႔.." ဆရာ..
ကြၽန္ေတာ္ အေရးႀကီးကိစၥရွိလို႔.. "ေခါင္းတစ္ခ်က္ဆတ္ျပကာ.. ခြင့္ျပဳေပးေသာ.. ဆရာ႕အား.. ေက်းဇူးတင္စကား ဆိုမိလား.. မဆိုမိလား.. ေသခ်ာမသိ.. ေသခ်ာတာကေတာ့.. လည္ပင္းေသြးတတ္မတက္ ခံစားေနရတာပင္..
Jun..
ရဲစခန္းထိေရာက္ရေလာက္ေအာင္ထိ ဘာမ်ားျဖစ္သည္လဲ.." baby jun..."
" xing.. "
စခန္း ေရာက္ေရာက္ခ်င္း ေဆာက္နဲ႔ထြင္းသလို.. ရင္ခြင္ထဲ.. ဆြဲဖက္မိထားေသာ.. jun က ေမွ်ာ္လင့္ထားသလို.. တအင့္အင့္မငိုတဲ့အျပင့္... ေခါင္းငံု႔ကာ အံ့ႀကိတ္ထားတဲ့ jun ေၾကာင့္ သူ႔ခမ်ာ.. အသက္ဆယ္နွစ္ေလာက္ တိုသြားရသလို..
" Baby jun .. ကိုယ႔္ကိုၾကည့္..
ေျပာ.. တစ္ေနရာရာထိခိုက္မိတာရွိေသးလား.. ဘယ္နားနာသြားေသးလဲ .. ေျပာပါဦး.. ဟင္.. "ဘာစကားမွမေျပာတဲ့ ယုန္ပုေလးကို ..ရင္ခြင္ထဲက ဆြဲထုတ္..လက္ဖဝါးေလးေတြ..ျဖန္႔ၾကည့္ .. တံေတာင္ဆစ္ရဲရဲေလးေတြ လိုက္ၾကည့္.. ဒူးဖံုးေဘာင္းဘီေလး၀တ္ထားတဲ့ .. ေျခေထာက္ျဖဴျဖဴေလးေတြ လိုက္စစ္ၾကည့္နဲ႔ အေတာ့္ကို စိတ္ေမာရေလသည္..
BẠN ĐANG ĐỌC
" My Baby Gangster "
Fanfictionဂန္းစတား တအားျဖစ္ခ်င္တဲ့ ယုန္ေပါက္ေလးနဲ႔ တကယ့္ဂန္းစတားႀကီး ကိုကိုသိုး တို႔ ေတြ႕ဆံုၾကတဲ့အခါ...