" Kim jun .. "
xing ထမင္းလုတ္ကို ရင္ေမာစြာ .. အသာဝါးခ်လိုက္ရင္း..
ၿငိမ္သက္ကာ... အသာအယာ .. ဖိမွိတ္ထားတဲ့ မ်က္၀န္းမို႔မို႔ေလးေတြဆီ... စိုးရိမ္တႀကီးေငးမိတယ္.." Jun ေလး .. ထမင္းထစားေလ...
Hyung တို႔ေတာင္.. စားလို႔ၿပီးေတာ့မွာ.. "ၾကာေတာ့ မေနနိုင္တဲ့ .. Sehun ကပဲ.. ေနရာကေနထလာၿပီး.. xing ေပါင္ကို ေခါင္းအံုးၿပီး.. လွဲအိ္ပ္ေနတဲ့ jun ေလးကို.. ပါးေလး ခပ္ဖြဖြပြတ္ေပးရင္း.. ေခ်ာ့ရွာတယ္..
ဒါေတာင္.. ၿငိမ္သက္ေနတဲ့ ကေလးက .. sehun ကို မ်က္လံုးေတာင္ ဖြင့္မၾကည့္ရွာပဲ.. မ်က္ေမွာင္ေလးက တစ္ခ်က္တြန္႔သြားျပန္ေလရဲ႕ ..
Xing တစ္ခ်က္.. စိုးရိမ္လို႔.. နဖူးေလးကို အသာစမ္းၾကည့္ေတာ့လည္း.. ကိုယ္ကလည္း မပူ...
ခါတိုင္းဆို.. xing တို႔ .. မ်က္စိေနာက္ေလာက္ေအာင္.. ပတ္ေျပးလိုက္.. စကားေတြ ႐ႊန္း႐ႊန္းေ၀ေအာင္ ေျပာလိုက္နဲ႔ Jun က .. အခုေတာ့.. ထမင္းလည္းထမစား.. တစ္ေနကုန္.. xing နားမွာ ကပ္ၿပီး.. ဘာကို ဂ်ီလို႔ ဂ်ီခ်င္ေနမွန္းမသိ.. အေတာ့္ကို ၿငိမ္က်ေနသည္ေလ...
မီးဖိုေခ်ာင္ရဲ႕ တံခါးဝေလးမွာ.. လူႀကီးေလးလို ၿငိမ္ၿငိမ္ေလး ထိုင္ေနရွာတဲ့ vivi ကလည္း .. xing ေပၚကို ေခါင္းအံုးၿပီး ထိုင္ခံုေပၚမွာ ကန္႔လန္႔ႀကီး အိပ္ေနတဲ့ Jun ကို.. အထူးအဆန္းသဖြယ္ ၾကည့္ေနရွာတာ.. အရင္ကဆို.. jun က.. သူနဲ႔ ေဆာ့ေဖာ္ေဆာ့ဖက္ကိုး..
" ကဲ .. Jun .. ဘာလိုခ်င္လဲေျပာေလ.. Jun ပဲ .. Sehunnnie တို႔ဆီ လာခ်င္တယ္ဆိုလို႔ လာၿပီးၿပီေလ.."
xing ထမင္းစားေနတဲ့ ဇြန္းကို အသာခ်ရင္း.. jun ဆံပင္ေလးေတြကို ခပ္ဖြဖြ ပြတ္သတ္ရင္း ေျပာေတာ့.. jun မ်က္ေတာင္ေလးေတြ ပုတ္ခတ္ပုတ္ခတ္ ျဖစ္လာတယ္...
" Jun ေလးက ေျပာမွ.. Xing တို႔က
လုပ္ေပးလို႔ရမွာေပါ့ .. ဟုတ္တယ္မလား.. "
YOU ARE READING
" My Baby Gangster "
Fanfictionဂန္းစတား တအားျဖစ္ခ်င္တဲ့ ယုန္ေပါက္ေလးနဲ႔ တကယ့္ဂန္းစတားႀကီး ကိုကိုသိုး တို႔ ေတြ႕ဆံုၾကတဲ့အခါ...