အပိုင္​း - ၅

8.9K 993 77
                                    

" ဒီမွာ.. ဒီမွာ.. ​ေက်းဇူးရွင္​​ေလး.. "

Xing အခန္​းထဲ၀င္​လာပါၿပီ ဆိုကတည္​းက.. အိပ္​ယာ​ေပၚခုန္​တက္​ၿပီး.. ​ေစာင္​ၿခံဳပုန္​း​ေလရွာ​ေသာ.. ယုန္​ပိစိ..

" ထလာပါဦး.. ထလာပါဦး.. "

" ထပု "

ပိစိကလည္​း.. ​ေစာင္​ၾကားထဲက​ေန .. ထြက္​မလာ​ေရးက.. ပိစိအ​ေရးဆိုသလို.. xing ကလည္​း..
​ေစာင္​နဲ႔လံုး​ေထြး​ေန​ေသာ.. ပိစိကို .. အတင္​း​ေစာင္​ၾကားထဲက ဆြဲထုတ္​ဖို႔ ​အ​ေရး.. Xing အ​ေရး..

" jun .."

" ဘာတုန္​းဟာ.. xing ရာ..
သူမ်ားအိပ္​နာကို.. "

အတင္​း​ေရာကာ​ေရာ.. ​jun လက္​ထဲက.. ​ေစာင္​ကို ဇြတ္​ဆြဲခ်မွ.. ​ေက်းဇူးရွင္​က .. စူ​ေအာင္​့​ေအာင္​့​ေလး အသံထြက္​လာသည္​..

" Jun.. ကိုယ႔္​အျပစ္​ ကိုယ္​သိ​တယ္​​ေနာ္​.. "

" Jun ဘာလုပ္​မိလို႔လဲ..
သူ႔ဟာသူ ျဖစ္​သြားတာ​ေတာ့ ..
jun ဘယ္​တက္​နိုင္​မလဲလို႔ .."

​ေစာင္​ၿခံဳထဲက​ေန.. ​ေခါင္​း​ေလးျပဴထြက္​လာရင္​း.. သူပဲဘာမွမလုပ္​ထားသလို့မ်က္​နွာ​ေလးနဲ႔ တိုးတိုး​ေလး​ေျပာ​ေနတာမ်ား.. တကယ္​့ သနားစဖြယ္​အိုက္​တိုင္​အျပည့္​..

​ေျပာျပရပါဦးမယ္​..
Kim Junmyeon ဘာလုပ္​ထားတာလဲဆိုတာကို..

ဟိုတ​ေလာက.. သူပဲ တစ္​​ေယာက္​တည္​း ပ်င္​းတယ္​ ဘာညာ​ေျပာ​ေနလု႔ိ.. အပ်င္​း​ေျပ​ေအာင္​လို႔ဆိုၿပီး.. ​ေ႐ႊငါး​ေလးတစ္​​ေကာင္​ ၀ယ္​​ေပးထားလိုက္​ပါတယ္​..

ဒင္​း​ေလးက .. တစ္​ရက္​နွစ္​ရက္​​ေတာ့ အ​ေကာင္​း္​..
​ေနာက္​က်​ေတာ့.. ​ေ႐ႊငါး​ေလး ပ်င္​း​ေနမွာွစိုးလို႔ ဆိုၿပီး..
ငါး​ေလးကို ​ေျမာင္​းထဲ​ေျမာပစ္​လိုက္​တယ္​တဲ့​ေလ..
ငါး​ေလးက .. ​ေျမာင္​းပုတ္​ထဲ ဘယ္​လိုလုပ္​ၾကာၾကာ အသက္​ရွင္​မတုန္​း..

သူ႔ ဘာသာလုပ္​ၿပီး.. ​ေ႐ႊငါး​ေလး​ေသသြား​ေတာ့လည္​း..
ဆူဖို႔​ေ၀းစြ.. သူ႔ငါး​ေလး သနားပါတယ္​ဆိုၿပီး.. မရပ္​မနားထိုင္​ငို​ေနလို႔.. ​ေန႔တစ္​ပိုင္​း ​ေခ်ာ့ယူရတယ္​ =_=

မ​ေန႔က ​ေ႐ႊငါး​ေလး တစ္​​ေကာင္​ထပ္​၀ယ္​​ေပးထား​ေတာ့လည္​း..
ခုနပဲ.. ငါး​ေလးက ​ေနပူဆာလႈံခ်င္​​ေနတယ္​ထင္​တယ္​ ဆိုၿပီး..
​ေနပူထဲပစ္​ထားသတဲ့ ..

" My Baby Gangster "Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang