" ေက်ာင္းေနာက္က်လို႔ မျဖစ္တာ သိတယ္မလား.. jun "
xing စိတ္ညစ္ညဴးစြာ.. သက္ျပင္းတစ္ခ်က္မႈတ္ထုတ္လိုက္ရင္း.. ခါးေထာက္ကာ.. မ်က္စိေရွ႕တြင္ စူပုတ္ေနေသာ.. jun ကို ခပ္ဆတ္ဆတ္ေျပာေတာ့.. jun က မေၾကာက္တဲ့အျပင္.. နႈတ္ခမ္းေလးထပ္ေထာ္သြားေသး..
" junmyeon.. "
" မသိဘူး!!! xing ဘာသာ ေပးခ်င္တဲ့ အျပစ္ေပး!! မလုပ္နိုင္ဘူး!! "
xing ကို မေက်မနပ္ စူးခနဲ.. ျပန္ေအာ္သည့္ .. jun က .. ခုနက ပစ္ခ်ထားေသာ.. သူ႔ေက်ာပိုးအိတ္ကို သူေကာက္ပိုက္လိုက္ရင္း.. ေဘာက္ဆတ္ေဘာက္ဆတ္.. ထြက္သြားေလရဲ႕..
ေက်ာင္းကို ခါတိုင္းဆိို အတူတူလာေနၾကဆိုေပမဲ့.. ဒီေန႔က.. စီနီယာတန္းေတြရဲ႕ .. project တင္ျပရမဲ့ေန႔မို႔ .. လာေနၾကအခ်ိန္ထက္.. ၁ နာရီခြဲ ေစာလာရတာမို႔.. jun ကို ေသခ်ာနႈိးၿပီး.. ေက်ာင္းေနာက္မက်ဖို႔ ေျပာခဲ့ပါရဲ႕ .. ဒင္းေလးက.. ေက်ာင္းတတ္ခ်ိန္ ၉ နာရီကို.. ၁၀ နာရီမွ ေရာက္လာတယ္ေလ..
Zang Yixing စကားကို နားေထာင္ခ်က္ကေတာ့..
သည္က အျဖဴ ဆို သူက အမည္းပဲ.. တကယ္.. တကယ္ .." လာပါ.. ခနေန စာသင္ေတာ့မယ္..
ထမင္းစားခ်ိန္ေရာက္မွ.. အဲ့ကေလးကို ဆက္ေျပာေတာ့..
hyung လည္း သူ႔ကို နိုင္တာလည္း မဟုတ္ပဲနဲ႔ဗ်ာ.. "xing စိတ္ပ်က္လက္ပ်က္ေခါင္းရမ္းကာ.. ယုန္ေပါက္ေနာက္ကို ဆက္လိုက္သြားမယ္ လုပ္ေတာ့မွ..
နံရံေဘးကပ္ရပ္ေနတဲ့ .. Sehun က အတင္းဆြဲေခၚသြားတာမို႔ .. ကန္႔လန႔္ကန႔္လန္႔နဲ႔ အတန္းထဲျပန္၀င္လိုက္ရသည္ေလ..တစ္တန္းတည္းသားေတြကေတာ့.. မဟုတ္မခံ လူမိုက္စာရင္း၀င္ zang yixing ကို ျပန္ေအာ္နိုင္တဲ့ သူကို ေတြ႕လို႔လားမသိ.. အားလံုး ျပဴးတူးၿပဲတဲ..
Xing .. စိတ္ညစ္ညဴးစြာ.. စာသင္ခံုေပၚ ေခါင္းေမွာက္ခ်ကာ.. အိပ္ပစ္လိုက္မိတယ္..
ေအာ္.. Kim jun .. Kim jun ..
မင္း နဲ႔ က်မွ.. ငါ့ image လည္း... အင္းးးးးး
KAMU SEDANG MEMBACA
" My Baby Gangster "
Fiksi Penggemarဂန္းစတား တအားျဖစ္ခ်င္တဲ့ ယုန္ေပါက္ေလးနဲ႔ တကယ့္ဂန္းစတားႀကီး ကိုကိုသိုး တို႔ ေတြ႕ဆံုၾကတဲ့အခါ...