" Oh sehun.. Oh sehun... ခ် ! ခ်! "
" Yixing ! ျပန္ကန္ေလ.. "
မိုးေရေတြၾကားထဲမွာ.. သူနိုင္ကိုယ္နို္င္.. လံုးေထြးသတ္ပုတ္ေနတဲ့ .. ေက်ာင္း၀တ္စံုနဲ႔ ေကာင္ေလးနွစ္ေယာက္..
ေဘးနားက ေက်ာင္းသားေတြကေတာ့ ၀င္ဆြဲဖို႔ ေ၀းစြ.. ေဘးနားကေန.. လက္ခုပ္လက္ဝါးတီးလို႔ေတာင္ အားေပးေနၾကေသး..
ျဖစ္ေနတာကလည္း.. ေက်ာင္းအျပင္ဘက္အုတ္တံတိုင္းနားမွာ ျဖစ္ေနတာမို႔.. လာဆြဲမယ့္. ဆရာလည္းမရွိ..
ၿပီးေတာ့..
ဒီလိုရန္ပြဲမ်ိဳးဆိုတာကလည္း.. တစ္သက္မွတစ္ခါ ျမင္ရဖို႔ခဲယဥ္းသည္အထိ.. စိတ္၀င္စားဖို႔ ေကာင္းလြန္းတာကိုး..ရန္ျဖစ္ေနၾကတဲ့ လူေတြက.... ေက်ာင္းမွာ အဆိုးဆံုး လူမိုက္စာရင္း၀င္ ျဖစ္တဲ့ Zhang Yixing နဲ႔ Oh sehun..
" အင့္! "
၀ုန္းခနဲ.. လဲက်သြားတဲ့.. ေမးရိုးထင္းထင္းနဲ႔ ေကာင္ေလးေပၚကို Yixing တက္ခြၿပီး.. လက္သီး႐ြယ္ရန္ ျပင္ေနသည္အထိေတာ့.. အားလံုးတည္တည္ၿငိမ္ၿငိမ္...
" ေတာ္ၾကစမ္း! "
ခ်ိဳျမျမ..
သို႔ေပမဲ့ ..
စူးရွရွ..Sehun အေပၚအုပ္မိုးကာ.. ႐ြယ္ထားတဲ့ Xing ရဲ႕ လက္ေတြ.. ဆစ္ခနဲ.. တင္းတင္းဆုတ္လိုက္တဲ့အခ်ိန္တြင္းမွာ.. လွမ္းတားလိုက္တဲ့ အသံပိုင္ရွင္ဟာ.. မိုးေရေတြၾကားထဲကေန.. တဖုတ္ဖုတ္ ေျပးလာတယ္..
အဲ့ဒီ့ ေျခသံတိမ္တိမ္ေလး.. နဲ႔ ..
အဲ့ဒီ့ ေျခလွမ္းေသးေသးေလး.. နဲ႔ ..
ေတာင့္ခဲေနတဲ့ .. သူ႔ဆီကိုေလ ..ယုန္ကေလး...
အေၾကာင္းအရင္းမရွိပါလ်က္ ေကြးၫႊတ္သြားတဲ့ သူ႔ နႈတ္ခမ္းသားေတြ အဆံုးမွာ.. ပါးတစ္ခ်က္ဘက္ကို ပါးခ်ိဳင႔္နက္နက္ေလးက ခုန္ဆင္းလာေလရဲ႕ ...
" မင္းကို နိုင္စားမယ့္လူလာၿပီ .. Xing .. "
အဖိခံထားရတာေတာင္ ေအာက္ကေန တဟက္ဟက္ ရယ္ျပေနတာမို႔.. sehun ကို .. Xing အံႀကိတ္ျပေတာ့.. Sehun က ရယ္လိုက္တာမ်ား.. အူတက္ေတာ့မတပ္..
ESTÁS LEYENDO
" My Baby Gangster "
Fanficဂန္းစတား တအားျဖစ္ခ်င္တဲ့ ယုန္ေပါက္ေလးနဲ႔ တကယ့္ဂန္းစတားႀကီး ကိုကိုသိုး တို႔ ေတြ႕ဆံုၾကတဲ့အခါ...