" Jun ကေလ.. Jun ကေလ.. "
xing မ်က္စိေရွ႕မွာ... ေပါက္ေပါက္ေဖာက္ေနေသာ.. ယုန္ေပါက္ေလးကို ေငးၾကည့္ရင္း.. ခိုးၿပံဳးမိလိုက္ေလသည္..
ရက္သတၲပတ္ေတာ္ေတာ္ႀကီးကို ၾကာသြားတ့ဲ အခ်ိန္မွာေတာ့... jun လည္း ေမ့သင့္တဲ့ ကိစၥအခ်ိဳ႕ကို အေတာ့္ကို.. ေမ့ေမ့ေပ်ာက္ေပ်ာက္ ျပန္ျဖစ္လာတာမို႔ .. စကားမ်ားတဲ့ နဂိုအက်င့္ေလးေတြပါ ျပန္ေပၚလာေလၿပီ.." Xing သိတယ္မလား.. အင္း ..
Xing သိတယ္ ဟုတ္.. ဟုတ္တယ္ဟုတ္.. "စားပြဲခံုေလးေပၚ ေမးတင္ရင္း.. လက္ညိဳးေလးတဆန္႔ဆန္႔ တတြတ္တြတ္ေျပာေနတဲ့ jun ေျပာစကားကို .. ဘာကိုဆိုလိုေနမွန္း ေသခ်ာမသိေသာ္ျငား.. ရစ္ထုတ္ေလး အလိုမက်မွာက စိုးတာမို႔ ေခါင္းအသာၿငိမ့္ျပေတာ့ .. jun က ခပ္ဖြဖြရယ္သည္..
" အင္း .. Xing လည္း သိပါတယ္.. တကယ္ဆို..
Zi မေကာင္းတာ .. အင္းး .. jun ေျပာတာ.. Zi ကိုေနာ္.. အင္း.. xing ကေတာ့ ေကာင္းတယ္.. အမ်ားႀကီးေကာင္းတယ္.. "ဒီနားေလးတင္လည္ထြက္ေနေသာ.. jun စကားနဲ႔ .. မ်က္ေမွာင္ေလးတြန္႔ကာတြန္႔ကာ.. ၿပံဳးလိုက္ မဲ့လိုက္ စကားေျပာေနေသာ.. jun အမူအရာေလးေတြေၾကာင့္ .. junကုိ sojuေတြ ဇြတ္တိုက္သြားေသာ.. Zi ကိုေတာင္ ေက်းဇူးတင္ခ်င္လာသလိုလ္ုိ..
" ေျပာခ်င္တာကကြာ.. ဆိုလိုခ်င္တာေပါ့ေနာ႔ ..
ဒါေပမဲ့.. အဲ့လိုေျပာခ်င္တာကလည္း.. zi ဘာသာ zi တစ္လျပည့္အထိမ္းအမွတ္ကို .. jun ကုိ ဘာလို႔ေခၚတုန္း..
ၿပီးေတာ့ ဒီေနရာႀကီးမွာ Jun တစ္ေယာက္တည္း... ပစ္ထားခဲ့တာႀကီးေရာ .. "နႈတ္ခမ္းေလး စူကာ..တအင့္အင့္ညည္းတြားသံေသးေသးေလးနဲ႔ .. ပြစိပြစိ႐ြတ္လို႔ မဆံုးနိုင္ေသာ.. jun ဟာ တကယ့္က္ု္ိ .. သာလိကာ ေပါက္စေလး..
" အဲ့ေတာ့ Zi မေကာင္းဘူး..
Xing ေကာင္းတယ္.. "" ကဲ .. ဟုတ္ပါၿပီ .. Jun မူးေနၿပီ..
ျပန္ၾကရေအာင္.. ထ.. ထ .."
BẠN ĐANG ĐỌC
" My Baby Gangster "
Fanfictionဂန္းစတား တအားျဖစ္ခ်င္တဲ့ ယုန္ေပါက္ေလးနဲ႔ တကယ့္ဂန္းစတားႀကီး ကိုကိုသိုး တို႔ ေတြ႕ဆံုၾကတဲ့အခါ...