" j.. jun.. "
ပါးျပင္နွစ္ဖက္က .. မီးထေလာင္ေတာ့မတက္ပူေႏြးလာရင္း..
လက္ဖ်ားတို႔က .. ေအးစက္လာကာ .. တုန္ရီစျပဳေနေသာ.. အသံတို႔က ခပ္ယို္င္ယိုင္..Omg !
ဒါ ဘယ္လို အေျခအေနႀကီးလဲ.. ?ကြၽန္ေတာ္ကသာ.. ျပဴးေၾကာင္ေၾကာင္ ျဖစ္ၿပီး မရွဴနိုင္ မကယ္နိုင္ျဖစ္ေနရတာ.. အေရွ႕က.. တရားခံ ယုန္ေပါက္က.. လက္ကေလးနွစ္ဖက္ေနာက္ပစ္ရင္း.. ဘာမွမအံ့ၾသသလို..မ်က္ေတာင္ေလး ပုတ္ခတ္ပုတ္ခတ္ လုပ္ေနသတဲ့..
" Jun.. ဘာ.. ဘာလို႔.. ဒီလိုလုပ္.. "
ကြၽန္ေတာ္.. ကိုယ့္ပါးနွစ္ဖက္ကို .. လက္နဲ႔အုပ္ကိုင္ရင္း.. ထစ္ထစ္အအ ေမးေတာ့.. မ်က္စိေရွ႕က ယုန္ေလးက.. ေခါင္းေလးေစာင္းရင္း.. xing ကို နားမလည္သလို.. ျပန္ၾကည့္ေနရင္း ..
ျဖဴစြတ္ေနတဲ့ .. ေျခေထာက္ေလးနွစ္ဖက္က.. xing နား တစ္လွမ္း .. နွစ္လွမ္းေလာက္တ္ိုးလာေတာ့.. Xing အလန္႔တၾကား.. ေနာက္ကို သံုးလွမ္းေလာက္ ခုန္ဆုတ္ပစ္လိုက္သည္..
ေၾကာက္လို႔..
ဘယ္အခ်ိန္ ဘာထလုပ္မယ္.. မသိေသာ..
ယုန္ပိစိကို ေၾကာက္လြန္လြန္းလို႔..သူကသာ.. ကေလးစိတ္ဆိုေတာ့ .. ဘာမွနားမလည္ေလာက္ေပမဲ့ ..
ကြၽန္ေတာ္မ်ိဳးက လူႀကီးစိတ္ ဗ် ' =_= '
ရင္ခုန္လြန္းလို႔ ေသရပါေတာ့မယ္.." Xinggggg .. "
အတင္းေရာကာေရာ.. Xing နား တိုးကပ္လာရင္း ျဖဴႏုေနေသာ.. လက္ကေလးက .. ခုန သူနမ္းလိုက္တဲ့ပါးေလးကို .. ဖြဖြေလး.. လာကိုင္ေလတဲ့ .. jun ေၾကာင့္ .. xing ခမ်ာ .. ေရွာင္ဖို႔ သတိမရေတာ့တဲ့အျပင္ အသက္ရွဴပါ မမွန္ေတာ့..
" Xing ပါးေလး .. နီကုန္ၿပီ..
Jun နမ္းလိုက္လို႔ နာသြားတာလားဟင္ .. ဟုတ္လား.. jun ေၾကာင့္ .. Xing မတရားႀကီး နာသြားတာလား.. "" ဟမ္ .. "
ထူးဆန္းေနတဲ့ ကေလးဆန္ဆန္.. စကားေလးေၾကာင့္ မ်က္လံုး၀ိုင္း၀ိုင္းေလးေတြကို .. တအံ့တၾသငံု႔ကာၾကည့္မိေတာ့ .. တကယ့္ကို
စိုးရိမ္ေနသလို.. ျဖဴျဖဴစင္စင္ေလး..
ESTÁS LEYENDO
" My Baby Gangster "
Fanficဂန္းစတား တအားျဖစ္ခ်င္တဲ့ ယုန္ေပါက္ေလးနဲ႔ တကယ့္ဂန္းစတားႀကီး ကိုကိုသိုး တို႔ ေတြ႕ဆံုၾကတဲ့အခါ...