အပိုင္​း - ၁၀

8.1K 839 51
                                    

" ​ေဖာက္​.. "

တိုးညင္​း​ေသာ္​လည္​းဇီ၀ိန္​ပါ .. ​ေႂကြ​ေစနိုင္​​ေသာ.. အသံတိတ္​​ေျပာင္​း၀မွ.. က်ည္​ဆန္​တို႔ နွစ္​​ေတာင္​့​ေလာက္​ ထုတ္​လႊတ္​ၿပီးသည့္​​ေနာက္​.. အ​ေမွာင္​ရိပ္​မွ.. လူမ်ား .. တစ္​​ေယာက္​ၿပီး တစ္​​ေယာက္​က်ကုန္​သည္​...

Yixing .. စိတ္​ကို ၿငိမ္​​ေအာင္​ထား၍.. အ​ေမွာင္​ထဲသို႔ စူးစိုၾကည့္​ကာ.. ​ေနာက္​ပစ္​မွတ္​ကို ရွာ​ေဖြလုိက္​သည္​​ေလ..

​ေဟာ.. ​ေနာက္​တစ္​​ေယာက္​..
ရိပ္​ခနဲ ျမင္​လိုက္​​ေသာ .. လူရိပ္​တစ္​​ေနရာကုိ လ်င္​ျမန္​စြာ.. ပစ္​လႊတ္​လိုက္​​ေတာ့ .. ​ေအာ္​သံတစ္​ခုနွင္​့အတူ.. လဲက်သြား​ေသာ.. လူတစ​္​​ေယာက္​..

Yixing .. စိတ္​ထဲတြင္​ ႀကိတ္​၍.. ​ေက်နပ္​သြားမိကာ.. လွစ္​ခနဲ ၿပံဳးလိုက္​မိ​ေလသည္​...

" Xing !!! "

ဘတ္​ခနဲ .. လက္​ျမန္​​ေျချမန္​နဲ႔ နားၾကပ္​ကို ဆြဲခြၽတ္​လိုက္​ရျခင္​း​ေၾကာင္​့ ​feel ​ေလးလည္​း ပ်က္​သြားရသည့္​အျပင္​ ​ေဆာ့လက္​စ game ​ေလးလည္​း ရႈံးသြားသည္​မို႔ .. ဆြဲခြၽတ္​သူကို မၾကည္​လင္​စြာ ​ေမာ့ၾကည့္​မိ​ေလ​ေတာ့..

Zang Yixing ကို ဤသို႔ မ​ေၾကာက္​မ႐ြံ႕ ဆက္​ဆံရဲ​ေသာ.. တစ္​ဦးတည္​​း​ေသာ တရားခံကား ..

" Jun.. "

" တစ္​​ေနကုန္​ အဲ့ ​ေသနတ္​ပစ္​တဲ့ ဂိမ္​း က်ိပဲ ​ေဆာ့​ေန​ေတာ့မွာလား ..
​ေျပာ.. ! "

ခႏၶာကိုယ္​ကုိ ယမ္​းခါရင္​း တကယ့္​ကုိ အခဲမ​ေၾကသလို မ်က္​နွာ​ေဘး​ေလးနဲ႔ .. စူပုတ္​​ေန​ေသာ ယုန္​​ေပါက္​​ေလး...
Xing ဘာမွမ​ေျပာပဲ ၿပံဳးၾကည့္​မိ​ေတာ့ .. ယုန္​​ေလးက တအင္​့အင္​့ အိစိအိစိ အသံ​ေလး ထြက္​လာသည္​..

" xingggg.. လို႔ .. အာ့ game ႀကီး မ​ေဆာ့နဲ႔​ေတာ့​ေလ​ေနာ္​..
​ေနာ္​လို႔ .. ခ်စ္​တယ္​​ေလ​ေနာ္​.. "

သြား​ေလးကို စိကာ.. အရူးပိစိ​ေလးလို ရယ္​ျပ​ေနျပန္​​ေသာ jun ​ေၾကာင္​့ .. xing အသဲယားစြာ.. လက္​က​ေလးက​ေန ဆြဲခ်လိုက္​​ေတာ့ .. ​ေပါင္​​ေပၚ​ေရာက္​လာတာမွ.. ​ေဆြ႕ခနဲ..

​ေကာင္​ဆိုး​ေလးက လန္​႔ၿပီး ရုန္​းလိုက္​ရင္​.. ျပဳတ္​က်​နိုင္​သည့္​အ​ေနအထား​ေၾကာင္​့ .. xing
ခါးက​ေန ထိန္​းကိုင္​​ေပးမိ​ေသာ္​ျငား.. ​jun က မရုန္​းသည့္​အျပင္​.. xing ပုခံုး​ေလး​ေပၚပါ ​ေမး​ေလးလာတင္​သည္​...

" My Baby Gangster "Where stories live. Discover now