" jun က .. jun က.. "
အမတန္ကို တင္းမာေနတဲ့ Xing မ်က္နွာထားေၾကာင့္ ..မ်က္စိေရွ႕က နီဖတ္ဖတ္နႈတ္ခမ္းသားေလးေတြဟာ.. ေၾကာက္လန္႔တၾကား တဆတ္ဆတ္တုန္ယင္ေနသတဲ့ .. ။
မ်က္လံုး၀ိုင္း၀ိုင္းေလးေတြဆို.. ခုပဲ ငိုခ်လိုက္ေတာ့ မလို .. မ်က္ရည္ၾကည္ေလးေတြ ေ၀့ကာတက္လို႔ .." မငိုနဲ႔ .. jun ..
လာ.. Xing ကို ၾကည့္.. "စိတ္မခိုင္တဲ့ ကိုယ္ကပဲ.. ငံု႔ကာက်သြားတဲ့ jun ေမးေလးကို လက္ဖ်ားေလးနဲ႔ ေမာ့ေစၿပီး.. မ်က္နွာထားကို ေလွ်ာ့လိုက္ေတာ့.. အငိုသန္တဲ့ ေကာင္ေလးက .. အင့္ခနဲ.. မ်က္ရည္ၾကည္ေလးေတြ ပိုးပိုးေပါက္ေပါက္က်လာေရာ..
" Xing ကို စိုးရိမ္ေအာင္ မလုပ္ဖို႔ေျပာထားတယ္ေလ..
Jun အခုလို .. ညဘက္ႀကီး တစ္ေယာက္တည္း sehun မသိေအာင္ ေလွ်ာက္သြားေနေတာ့ .. တစ္ခုခုျဖစ္ရင္ ... ဘယ္လိုလုပ္ၾကမလဲ.. jun ရဲ႕ .. ဟင္ .. "ပါးျပင္ႏုႏုေလးေပၚ တရစပ္စီးက်ေနတဲ့ မ်က္ရည္စေလးေတြကို လက္ေခ်ာင္းေလးေတြနဲ႔ ပြတ္ဖယ္ေပးရင္း.. ခပ္တိုးတိုးေလး ေျပာေတာ့ .. jun က အျပစ္ရွိသူမို႔ အသံမထြက္ရဲရွာ..
" Jun သာ တစ္ခုခုျဖစ္သြားၾကည့္္..
ကိုယ္ရင္က်ိဳးရမွာ.. သိလား"တအိအိငိုေနတဲ့ အဆိုးအေပေလးရဲ႕ ေဘးကို ၀င္ထိုင္လိုက္ရင္း.. ေခါင္းေလးပြတ္ေပးေတာ့.. ယုန္ေပါက္ေလးက .. xing ပုခံုးေပၚကို ေခါင္းေလးမွီခ်လာသည္..
" Jun မွားသြားပါတယ္..
ေနာက္မလုပ္ေတာ့ပါဘူး.. "ထြက္လာတဲ့အသံကေလးက.. တိုးေဖ်ာ့ေဖ်ာ့ရယ္..
အခ်ိန္အေတာ္ၾကာေအာင္ ငိုေနတာမို႔ .. နွာသီးဖ်ားေလးေတြေရာ ရဲမို႔ေနရွာေပါ့.." ေတာ္ေတာ့ .. မငိုနဲ႔ေတာ့ ..
jun ပင္ပန္းလွၿပီ"မၿပီးနိုင္မဆံုးနိုင္ တအင့္အင့္ရႈိက္ေနေသာ ေကာင္ေလးကို.. သိုင္းဖက္လိုက္ရင္း.. ေက်ာေလးသပ္ကာ.. ေခ်ာ့ေမာ့ေတာ့.. jun ရႈိက္သံေလးေတြက တျဖည္းျဖည္းက်ဲသြားျပန္သည္..
ESTÁS LEYENDO
" My Baby Gangster "
Fanficဂန္းစတား တအားျဖစ္ခ်င္တဲ့ ယုန္ေပါက္ေလးနဲ႔ တကယ့္ဂန္းစတားႀကီး ကိုကိုသိုး တို႔ ေတြ႕ဆံုၾကတဲ့အခါ...