" ယားးးးး .. "
xing .. အခန္းတံခါးကို ဖြင့္ဖြင့္ခ်င္း လြင့္လာတဲ့ jun ေအာ္သံနဲ႔အတူ.. မ်က္နွာကိုတည့္တည့္လာမွန္တဲ့ .. ေခါင္းအုံးတစ္လံုး ..
မ်က္နွာကိုမိတ္ဆက္ၿပီး ရင္ဘတ္ကို ေလ်ာက်လာတဲ့ ေခါင္းအံုးကို အသာပိုက္ဖမ္းလိုက္တုန္း.. အခန္းထဲက jun ကို ၾကည့္မိေတာ့..
အိုးလားလား... ေက်းဇူးရွင္ေလးက .. ကုတင္ေပၚမွာ မတ္တပ္ရပ္ၿပီး ကေလးမ်ားေဆာ့သလို တရစပ္ခုန္ေပါက္ေနတာ...
Oh .. wait ..
ကုတင္ပတ္ပတ္လည္မွာေတာ့ Oh Sehun တို႔ အရွင္သခင္ႀကီး အေမာင္ vivi က တအုအုနဲ႔ ေအာ္လို႔ ..ျမတ္စြာဘုရား..
kim jun တို႔ မီးေမႊးတယ္ က်န္း...
Xing ေတာင္မသိလိုက္ပဲ.. vivi ကို ဘယ္က ေခၚလာတာပါလိမ့္ ..
Oh Sehun က .. သူ႔ vivi ကို.. ထိရင္ေတာင္ ႀကိဳက္တဲ့လူမဟုတ္.." Jun ? "
" ဟာ.. လူဆိုးေကာင္ႀကီး လာၿပီကြ!!! ငါဟဲ့ junရိမ္းဂ်ားးး... အို.. အို... စီးေတာ္ Super vivi ..
ဟို သိုးမိစာၦကို တိုက္စမ္း.. က်ားးး.. "ငင့္ ..
xing ၀င္လာတာျမင္တာနဲ႔ .. ခုန္ေပါက္ေနရင္း ရပ္သြားတဲ့ .. jun ဆီက.. ေခါင္းအံုးပ်ံေလးေတြ လြင့္လာသလို.. ဟို စီးေတာ္ vivi အဲေလ.. sehun ရဲ႕ vivi ကလည္း.. xing ကို တအုအုနဲ႔ လာေဟာင္ေလရဲ႕ ..ေအာ္.. ေအာ္ ..
vivi နဲ႔ သူ နဲ႔ ဟုတ္ေနၾကတာပါပဲလား.." ကဲ .. jun ေတာ္စမ္း ..
ေတာ္.. ရပ္ေန.. အဲ့ဒီမွာရပ္! "Jun ပစ္သမွ် .. ေခါင္းအံုးေတြ ဖက္လံုးေတြကို မနည္းလိုက္ဖမ္းရင္း.. xing အတင္းေအာ္ေတာ့.. ယုန္ေပါက္က တိခနဲေတာ့ ၿငိမ္က်သြားရွာပါတယ္.. သြားေလးၿဖီးျပရင္း..
" ထိုင္.. ကုတင္ေပၚမွာ.. ၿငိမ္ၿငိမ္ေလးထိုင္ေန..
အင့္ .. vivi ေရာ.. ထိုင္ ..
နွစ္ေယာက္လံုး တစ္စက္မွ လႈပ္မယ္မႀကံနဲ႔ေနာ္..
Jun မားနဲ႔ တိုင္မွာ.. သိတယ္မလား.. "
YOU ARE READING
" My Baby Gangster "
Fanfictionဂန္းစတား တအားျဖစ္ခ်င္တဲ့ ယုန္ေပါက္ေလးနဲ႔ တကယ့္ဂန္းစတားႀကီး ကိုကိုသိုး တို႔ ေတြ႕ဆံုၾကတဲ့အခါ...