" xing na~~~~~
Yixing ah ~~~~~~
xinggg xinggg ~~~~ "မိုးျပာေရာင္.. ရွပ္အပါးေလးနဲ႔ .. ေပါင္လယ္ေလာက္ရွိတဲ့ .. ေဘာင္းဘီျဖဴစြတ္စြတ္ေလးကို ၀တ္ထားၿပီး အိပ္ယာေပၚမွာ ေဇာက္ထိုးလွဲေနတဲ့ jun..
ေျခအိပ္မပါတဲ့ ေျခေထာက္ျဖဴျဖဴေလးေတြကို .. မိုးေပၚေျမႇာက္လိုက္ ျပန္ခ်လုိက္လုပ္ရင္း .. တစ္ခ်က္တစ္ခ်က္ ေခါင္းေလးေစာင္းကာ.. ဆိုဖာေပၚမွာ ငုတ္တုတ္အိပ္ေနတဲ့ သူ႔Xing ဆီကို လည္ျပန္ကာၾကည့္ရေသး..
တကယ္ေတာ့.. jun ဆီက.. အသံဆာဆာေလးေတြ.. စထြက္လာကတည္းက .. xing နိုးေနပါၿပီ ..
ဒါေပမဲ့ .. အိပ္ခ်င္စိတ္က မေျပေသးတာေရာ.. သူနိုးလာတာျမင္ရင္.. ယုန္ပိစိက.. ဆိုးခ်င္တိုငိးဆိုး ေနမွာေရာမို႔လို႔သာ.. မထျဖစ္.." HoHo ah~~~
xing ႀကီးကေလ.. "Xing ကို .. နႈိးမရေတာ့ .. target ေျပာင္းသြားတဲ့ jun က .. သူ႔ဖက္ဖက္အိပ္ေနက် .. HoHo လို႔ နာမည္ေပးထားတဲ့ .. ယုန္ရုပ္အႀကီးႀကီးကို သြားဖက္ရင္း တအိအိနဲ႔ ဘာေတြ႐ြတ္ေနမွန္းမသိ..
" xing ႀကီးက .. မေကာင္းေတာ့ဘူး.. "
မေက်နပ္တဲ့အရိပ္ေရာင္ေလးေတြပါေနတဲ့ .. ယုန္ေပါက္ဆီက.. အသံဆာဆာေလးေတြေၾကာင့္ .. xing မ်က္လံုးဖြင့္ၾကည့္ေတာ့ .. jun က.. ယုန္ရုပ္ၿကီးရဲ႕ရင္ခြင္ထဲမ်က္ႏွာေလးအပ္ထားရင္း .. ၿငိမ္သြားျပန္ေရာ...
" Baby jun ..
HoHo ကို ဘာေတြတိုင္ေနတာတုန္း"xing ေခၚသံၾကားမွ.. ေခါင္းေလးျပန္ေထာင္လာတဲ့.. jun က မ်က္လံုးေလးေထာင့္ကပ္ကာ.. နႈတ္ခမ္းေလးေထာ္လာတဲ့ထိ .. စဥ္းစားေနဟန္ေလး လုပ္ျပတယ္..
ၿပီးမွ.. ဟြန္႔ခနဲ.. မ်က္နွာေလးမဲ့သြားရင္း.. မေခၚဘူး ဆိုတဲ့ သေဘာနဲ႔ xing ဆီကေန .. မ်က္နွာေလးလႊဲသြားေလတယ္...
jun လုပ္ေနတဲ့ ပံုစံကို.. xing အူယားစြာ.. ခပ္ေသာေသာရယ္ေတာ့.. jun က ဆတ္ခနဲ ေခါင္းေလးျပန္လွည့္လာျပီး .. နႈတ္ခမ္းေလးကိုက္ျပျပန္ေရာ..
YOU ARE READING
" My Baby Gangster "
Fanfictionဂန္းစတား တအားျဖစ္ခ်င္တဲ့ ယုန္ေပါက္ေလးနဲ႔ တကယ့္ဂန္းစတားႀကီး ကိုကိုသိုး တို႔ ေတြ႕ဆံုၾကတဲ့အခါ...