" တစ္ခါကေပါ့ကြယ္.. "
" မုန္လာဥတိုင္းျပည္ႀကီးမွာ.. မုန္လာဥမင္းသမီးေလးဆိုတာရွိသတဲ့.. အဟမ္း "
sehun ေခ်ာင္းတစ္ခ်က္ဟန္႔ရင္း.. ခပ္တည္တည္နဲ႔ စကားေျပာရပ္လိုက္ေတာ့.. သူ႔မ်က္နွာခ်င္းဆိုင္ကေန.. မႈန္ကုတ္ကုတ္နဲ႔ ထိုင္ေနတဲ့ .. ယုန္ပိစိက.. နႈတ္ခမ္းစူလာေလသည္..
" အဲ့မုန္လာဥမင္းသမီးေလးက.. ေခ်ာလြန္းလွလြန္းလို႔.. လက္ဆက္ခ်င္တဲ့ မင္းသားေတြလည္း အမ်ားႀကီးေပါ့.. "
ထမင္းစားပြဲတြင္.. တူေလးကိုက္ကာ.. ၿငိမ္ေနဆဲ.. jun ေရွ႕ကို sehun .. ပန္းကန္ေလး အသာတိုးေပးရင္း စကားဆက္ျပန္သည္..
" အဲ့လူေတြထဲမွာ ကန္စြန္း႐ြက္တိုင္းျပည္က.. မထင္ရွားတဲ့ ကန္စြန္း႐ြက္ေလးလည္း ပါတာေပါ့ေနာ္.. "
ေျပာလည္းေျပာ.. လက္ကလည္း ေနာက္တစ္ပန္းကန္ကို jun ေရွ႕တိုးေပးလိုက္ျပန္သည္..
အနွီလုပ္ႀကံပံုျပင္ကို.. ဆိုးဆိုးဝါးဝါး တံု႔ျပန္ခ်က္ မၾကားရ၍ Sehun အနည္းငယ္ စိတ္ႀကီး၀င္လာေလသည္...Jun အေနာက္မွာ.. မီးဖိုေခ်ာင္ကို.. ေက်ာမွီရပ္ေနတဲ့ park chanyeol ကေတာ့.. အတည္ေပါက္နဲ႔ ေနာက္ေနေသာ sehun ပံုကို တိတ္တိတ္ေလးခီြရလြန္းလို႔ ဗိုက္ေၾကာမ်ားပင္ ေအာင့္ေနေလၿပီ..
" အဲ့ေတာ့.. ကန္စြန္း႐ြက္ေလးက.. မုန္လာဥမင္းသမီးေလးကို.. လက္ဆက္ခ်င္လြန္းလို႔ .. မုန္လာဥတ္ုိင္းျပည္အထိ.. လုိက္လာတာေပါ့ကြယ္.. "
" ကန္စြန္း႐ြက္ေလးက.. တူေဝါယာဥ္ႀကီးကို စီးၿပီး... အာ.. jun ေလး.. ပါးစပ္ဟ.. "
ပါးစပ္ကလည္းမနား.. လက္ကလည္း ျမန္လွစြာ.. အ႐ြက္ေၾကာ္ ပန္းကန္ထဲက.. ကန္စြန္း႐ြက္တစ္ခ်ိဳ႕ကို.. တူနဲ႔ ညႇပ္ယူၿပီး.. junေလးကို ခြံ႕ေတာ့... သာမာန္အခ်ိန္ဆို တြန္႔လိမ္ေအာင္ ၿငင္းတဲ့ ေကာင္ဆိုးေလးက.. ပံုျပင္ေကာင္းမႈနဲ႔ .. စိတ္အားထက္သန္ေနရင္း.. ပါးစပ္ေလးဟေပးရွာသည္..
BẠN ĐANG ĐỌC
" My Baby Gangster "
Fanfictionဂန္းစတား တအားျဖစ္ခ်င္တဲ့ ယုန္ေပါက္ေလးနဲ႔ တကယ့္ဂန္းစတားႀကီး ကိုကိုသိုး တို႔ ေတြ႕ဆံုၾကတဲ့အခါ...